logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

黃圈習慣性告急掠尾水

2021-04-10

「榜樣」鴾O量係無窮鵅C黃色經濟圈龍頭龍門使用鴽i急呃錢術好奏效,搞到好多黃店走薯頃侗Ф芊A近日就有人爆出遍布好多區鴾Q幾間黃店告急,個個預告自己即將鬘憎茠煽X日或幾個月結業,唔知隨住結業日期嬼{近,故事齔異蔆|唔會有預料之中鴾狟鄔O?專門上載黃色經濟圈消息髽acebook專頁「美。食。游。蹤」特登整鱄荂u4月至7月份結業黃店」相簿,噚日就一次上載十幾間聲稱即將結業龠孺情A包括沙田儮A民泰菜(新城市好運中心)、元朗The Basic,上水飯飯包掂等等。

但齯H鴾狨釵n似就未如所願,好多人麊簅A好似覺得有禷孺惟駔]死。「Zzkw Kawai」話「先唔講係咪黃,好運個(鶠^間又淡又難食。普遍貴,食過幾次都冇食。」「John Sum」就幫口:「禷熊w架(謘^,黃圈都係要競爭架(謘^,無理由似(恃)住黃就大晒,始終黃自己都有高低之分,結業都只係汰弱留強。」「Bill Wesley Reedas」就覺得:「好多以為話黃就賺硬,唔使理質素唔使專業......當消費者係乜?茧w。」其實除黥X間黃色經濟圈鴾j佬有賺,其他齯p黃店實質係陪跑隉A以為真係入鰶幫曀巧騚I貴晒,咪天真? ●香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻