logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

黃店度縮數 呃「手足」白做

2021-04-10

「La Tessa」話新人射波無糧出 網民:唔畯僑N唔埋單?

「同路人」理應互相扶持,但「黃店」借名「試工」唔出糧,就擺明「搵水魚」。有網名「Andy Suen」龠懇楫韙擐V攬炒派勞工團體「勞工組」投訴,自稱鷇孺情uLa Tessa」試髐@日工後冇糧出,仲話事後發現呢間黃店唔只一次呃「手足」,成功令「勞工組」鐪acebook幫佢開post撐腰。面對大批網民圍剿,「La Tessa」連續發post解畫,聲稱事前已同新員工傾好必須先完成「Training」後再返齊編好鴽韞有糧出,又大呻以前請過好多頻頻射波又遲到鵅u手足」,所以先會訂立鑨翵鬎虧O障自己喎。●香港文匯報記者 雨航

「勞工組」近日刊登「Andy Suen」鴽踳Z,佢聲稱自己騿uLa Tessa」試髐@日工後冇糧出,經追問後對方竟然叫佢去勞工處。佢就形容「La Tessa」係環境極污糟龠瞻葥偉孺情G「炩^鷒谷a又再用,唔明白點解人]鰜袢N緊洐飽A個個都要走入蟑僩洁A明明自己有後行(巷)。仲話係黃店良心餐廳。」

「勞工組」就鞿ost內問網民應該點樣處理事件,估唔到以前支持違法黑暴龠懇歲熊M拋出一堆法律知識,好似「Benny To」就話:「就算只係返髐@日工,僱員都有權奐矰擛J(鵅^工資,要返夠幾多日工先有糧出根本就係搵免費勞工,剝削勞工權益,已經講唔通。」「HK Zac」亦話:「睇落就係餐廳借『Training』之名咫H著(荂^數。」

苛刻條件恰新人 唔返齊工無糧出

「La Tessa」其後就開post解釋事件翵蚗s去脈,聲稱當時請3位新員工,並「協議」好要先完成3天Training同返晒編鴽韞有糧出,但其中有兩個新員工未完成Training已經射波早退,剩低鶡嚌鷁M已辭職,但因為「跟足協議」所以有糧出。「La Tessa」仲提醒大家珍惜工作機會,唔好希望不勞而獲??。

「勞工組」鴾曉君就將「La Tessa」鴭咫斳鉞o到fb群組「黃色良心消費圈」,並批評:「試工三日之後先有得出糧(咁鶪T日人]幫你賺既(鵅^錢你袋定『手足』袋)唔好講其他狟鉦噩蠸u(不外乎都係話人射波之類,但你唔鍾意咪唔好請,咪訂埋晒齱捄顙鬎部^。」

「La Tessa」唔知係咪深知自己理虧,於是改為開post賣慘情,聲稱佢]鵅uTraining」只係「遞下(鵅^洁A又或者拎袋包入廚房屩眾璊u作」,「好多『手足』都會出現射波,嚴重遲到黿〞p,我]都係為鱈O障自己,所以先同員工訂立呢個協議」,「我]為驉]受)Train麰工,而編多一個廚師番(返)工,一對一咁教,然後一日之後,(員工)唔再番(返)黎(薄^,我]公司都有付出到。」不過,「Oliva Cheung」就突破盲腸:「遞炡ㄜn編多個廚師一對一咁教?」「KcoKco」亦話:「其實鶠]個)員工只係初初返工,根本冇必要咁快一對一搵個廚返多更咁教法,佢一唔做就浪費哂(晒)兩邊黈伅﹛C」

「Nok Yin Wong」就揶揄:「其實我第一次薇怴]呢)間餐廳食野(洁^都付出左(驉^車錢同時間仲有卡路里quota架(謘^,如果瓥央]洁^唔岩(琚^食係咪可以唔使埋單?」「Sol Lo」亦笑言:「幾時開放試食,好味鴽盚縡q錢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻