logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「龍門」荃灣店執笠 老闆賴員工懶散

2021-04-10
●張俊傑列出多項荃灣店黻暋D後,聲稱自己寧願白交租都要先結業。 張俊傑fb截圖●張俊傑列出多項荃灣店黻暋D後,聲稱自己寧願白交租都要先結業。 張俊傑fb截圖

千錯萬錯都係人]錯,呢個應該係黃店龍門冰室老闆張俊傑黻竣H宗旨。龍門冰室近日頻頻告急,荃灣分店已於4月6日結業,唔少黃絲此前趁荃灣店執笠前專程幫襯,點知龍門麰鼓咻P服務質素惹薛韟h劣評。張俊傑翌日就鐪acebook開post,列出荃灣店多項員工導致黻暋D,仲聲稱自己情願白交租都要先停業。唔知佢係咪想營造自己專注店舖質素鴽庤H呢?不過,唔少網民都話荃灣店執笠,除鱄工有問題,張俊傑都有責任,叫佢唔好再賴地硬苤C

大批黃絲早前紛紛應張俊傑要求蜂擁幫襯龍門黚灣店,點知佢]都頂唔順荃灣店鼢c劣服務,鷅穭W大呻想食乜就冇乜、侍應要人加錢轉餐牌冇寫洁A仲要等成兩個鐘先有得食等。

聲稱情願白交租都要先停業

張俊傑鰩灣店結業翌日就開post,列鰲X項店舖黻暋D,包括「一個快餐等45分鐘」、「下午茶時段唔會整正常餐牌洇A食」、「全間餐廳得幾個客但要你等半個鐘先開始整(洁^你食」、「雖然仲係死約業主未肯放我走,但我決定先拉閘,就算白交租都要先停業,對唔住荃灣街坊」等等,矛頭直指該店麰工,佢咁講法,係咪想指荃灣店執笠都係員工一手造成鴭O?

網民「記得初衷不放手」就騿u連登」轉發張俊傑鴭咫憛A好可惜咁話荃灣店結業係因為「手足」/員工太懶散,希望張俊傑學好management(管理),但「灣仔區劉華」就晒頭:「你(張俊傑)係老闆,但餐廳有問題怪員工。」

網民:諗住自己唔使理 推畀員工

「6帽王何家成」就批評張俊傑:「淨(剩)係識得賴,永遠唔會係自己有問題」。「恆屍」亦話荃灣店結業除鷐p房問題,「更明顯係管理問題,你點指示員工,實在太多ON×食住熱潮開鋪(舖)又無(冇)生意經驗,諗住自己唔洗(使)管理,咩都推比(畀)員工」。「保羅翻譯」就幫撐張俊傑龠懇歲]計對白:「千錯萬錯都係其他人錯,我老細無(冇)錯,by聾粉。」

「垃圾工程狗」就叫大家體諒黿i俊傑,事關佢「日日比(俾)鬥黃師追(狙)擊,剩係覆鬥黃師d(齱^問題都搞到冇曬(晒)時間,得鬼閒管到間鋪(舖)咩?」「燒賣魚蛋」亦幫張俊傑「護航」:「所謂既(鵅^黃『手足』返工態度差/做唔掂都唔係第一日聽啦。」 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻