logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】龍門仇家邊呻無錢邊開新舖

2021-05-03
●曾健超(左)與楊朗(右)合照,宣傳楊的新店。 曾健超fb截圖●曾健超(左)與楊朗(右)合照,宣傳楊的新店。 曾健超fb截圖

網民回帶楊朗掠水劣跡 質疑賣慘搶黃圈光環

為鱆妣馱H血饅頭,黃圈鬼打鬼奰蜇X真係好複雜。話說因為被黃店「龍門冰室」老闆張俊傑炒魷,為鰴矕_而向傳媒揭發「龍門」人血內幕鵅uMarco Yeung」(楊朗),早前因被張俊傑入稟告誹謗而沉寂髐@排,估唔到佢近日竟然自立門戶,開鰶‘x式食店,仲獲攬炒派區議員、「佔中」襲警分子曾健超到場宣傳。唔少網民見到都非常氣憤,質疑一直呻冇錢打官司懮,借茩琚u龍門」迫害鴷環呃錢呃到可以開舖。其實羉竷薑S唔使咁火滾鵅A事關鷇幫橆祗鴾H全部都係為鬫菑v利益,有呢爣〞p完全唔奇。●香港文匯報記者 雨航

因參與前年元朗「7.21」事件而被控暴動罪儱車唌A曾經鬘拲i俊傑創立鵅u香港人鵀B室資源中心」擔任手工藝室主管,後來因為鬧不和被張俊傑辭退,心有不甘懮分別透過「抗爭」文本「消失了的聖誕卡」同埋傳媒,踢爆「龍門」利用「手足」賺錢再用完即棄鴾犒鶠A結果被張俊傑入稟告誹謗,唔少反「龍門」龠懇毽礄氻@度幫楊朗護航,同龍粉撐到盡。不過,之後因為楊朗被質疑鬗茈j城片皮鴨團購中呃「同路人」運費,而令輿論風向轉變。

曾被踢爆團購掠運費

「連登」網民見到早前俾龍粉頻頻狙擊儱車堀熊M有錢開舖,紛紛質疑佢係靠賣慘呃錢起家,有網民更幫大家回帶,楊朗去年9月參與黃絲組織「太古同怒人」儮恔妦恅w,但佢賣鶧}就冇用黃店本身提供儮B輸服務,並以運輸費為由,每張訂單要求客人畀多最少30蚊。楊朗仲鰜人取貨時藉機兜售唱衰龍門鶗說u消失了的聖誕卡」,搞到有黃絲忍唔住投訴。

曾健超近日就鐪b開post推廣楊朗儱s舖「鐵路便當」,講到間舖係由「手足」Marco營辦,又話呢間舖「係我]一齊撐起『自己人』,撐住黃色經濟圈嚝鷛|」,結果當然引蟑齯眴t評。

記得攬炒派區議員趙家賢早前鷅竷薑j鬧「龍門」告楊朗鶧},力撐楊朗係「真手足」,而當楊朗鬗茈j城團體瀨洢嶀S急急割席,唔知今次曾健超係咪又係屭ㄕn就黐埋薄A見衰就踢開人鴾H呢?網民「UST南亞仔」就貼返楊朗去年5月鐪b批評攬炒派鴭咫憛A並留言話:「成日搵『泛民』,原來鰣I後又係狂×人」。

「做乜×雱A」就揶揄楊朗:「全場照價和勇不分加三十(蚊)」「吸血鬼吸M血」就晒頭:「唔係話冇錢打官司架(謘^咩?而(??)家有錢到開餐廳。」

「Kean Lee」亦叫楊朗「乖乖地(])匿返鬖菑v間鋪(舖)裡邊,唔好再四圍出蟆膚c拐騙啦」「Anthony Lo」就回應:「龍門張搞到連執幾間真係應有此報。人]正正經經開店又唔抵得,又派躠丑]龍)粉即係網絡打手出褶d事,龍門折墮收場真係唔抵可憐。」

「Yan Wong」就替張俊傑唔抵:「首先張生蠢在三萬(蚊)請魕O件垃圾,仲要俾人過橋抽板,埋鶦Z要爭黃市場持份鴭瓵袪孺掠鵅A夾埋藍西唱衰瓏(龍)門,結果咪所有唱衰瓏(龍)門鴾H都不停撈到油水開分店,連呢隻社運老鼠收埋羉穩費都逆市開舖,係張生俾人網絡欺凌到精神病,兼夾為髐銕讞O場運動賠左(驉^幾間舖。」

網民寸鬼打鬼 「等睇兩間炾麛薄v

但「Cecilia Mok」就認為「龍門」都唔抵可憐:「Marco Yeung係社運老鼠,但張生都唔好得幾多咋喎,之前呃呃埋埋都唔少錢啦,執幾間鋪(舖)算係咩?冇做過衰洃S點會搞到咁,等睇呢兩間洏線執笠。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻