logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】龍門打手「回帶」告急 死撐舊聞唔算舊

2021-05-03
●「連登」帖主近日回帶「龍門」告急帖文,俾網民大罵炒冷飯。 「連登」截圖●「連登」帖主近日回帶「龍門」告急帖文,俾網民大罵炒冷飯。 「連登」截圖

就薑@年365日都鰜蚹i急鵅u龍門冰室」又故伎重施?網民「貓貓懷孕」近日就騿u連登」以「(突發)龍門冰室最後告急」為題開post,裡面貼出一個顯示4分鐘前鵅u龍門」fb post截圖,內文當然就係「龍門」大打慘情牌鴽i急文啦,結果個post就惹薑j量負評,點解?原來帖主嚘I圖係薯菕u龍門」3月10日鮥ost。過髐@個多月仲推返讕瞻憟X謊陛u龍門」宣傳,難怪網民質疑帖主係「龍門」打手啦。

寓言故事《狼來了》相信大家都睇過,難為禷懇楹曭冪琱H呃鰲X多次先終於醒覺。話說「龍門」麰髹ost係講隨住政府先後兩次鵅u禁晚市堂食」,令餐廳入不敷支,積壓太多債務,「龍門」好可能捱唔住,希望各位香港人可以伸出援手幫佢]捱過呢一關喎。

網民「疊羅漢」就好不屑:「又告急,想點啊,其實黃店一樣經歷同樣既()野(洁^, 點解淨(剩)係得你告急。」「那須川天心」亦直言:「經營不善,點幫都冇用。」

「pop子」就踢爆呢個其實係「龍門」一個多月前鴭咫憛A批評:「舊po(post)當新聞呃人入」點知帖主就理直氣壯、擘大眼講大話:「一個月都無點舊聞?」「pop子」亦唔順氣回應:「你咁鍾意回帶,唔好貼幾星期前確診數字當今日新聞。」

被揶揄「每月一告好快慣」

「札克雷」就貼出帖主的發文記錄,發現帖主連續多日,以每日幾個post奰W率宣傳「龍門」,並留言道:「hi PR(公關)。」「G+」就揶揄:「每月一告,好快習慣。」

●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻