檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2013年10月7日 星期一
 您的位置: 文匯首頁 >> 營商有道 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

星哥:名氣不敵貴租 新裝再塋i鏟


http://paper.wenweipo.com   [2013-10-07]     我要評論
放大圖片

■星哥誓要煮出屬於香港的咖喱。莫雪芝 攝

 社會發展,時代變遷,不少傳統店舖未能轉型升級,逐漸淘汰消失;亦有老店重新包裝自己,磨利裝備「殺出血路」。位於上環水坑口街的「咖喱星」,雖然開業才短短4個月,但原來已經有18年歷史,當年以「聯合國咖喱」聞名一時。人稱「星哥」的店主陳國陞多年來飽歷風霜,曾受金融風暴和沙士打擊,整整10年放棄再開業煮咖喱,直至最近才被說服「出山」,決定以「小賣店」形式再闖江湖。「印度有印度咖喱,馬來西亞有馬來西亞咖喱,點解香港唔可以有屬於香港的咖喱」?  ■香港文匯報記者 顏倫樂

 說起香港美食,咖喱必不可少,不少旅客訪港其實只為一嚐咖喱魚蛋的美味。可惜香港街頭咖喱愈來愈濫竽充數,缺乏創意美味。「當年出街食洁A有時想開胃搵叫個咖喱食,但食親都唔好食,所以最後自己整蟑飽v。對食物有要求的星哥,1995年決定研製自家咖喱,並於荃灣開設首家「咖喱星」。

研港人口味咖喱

 一提起咖喱,星哥即時眉飛色舞,當年自創38種香料咖喱,命名為「聯合國咖喱」,丁香、肉桂、豆蔻等香料如數家珍,更即席品評各國咖喱,如印度和泰國的咖喱偏辣,馬來西亞的咖喱會加椰汁,味道較甜。「我]鴭@喱係香港人口味,點研製?靠自己經驗囉,無一本書會講咁多洇A聽,我仲去過緬甸同馬來西亞取經謘v。

 星哥的「咖喱之路」走得不容易,當年成名較早,荃灣首間店舖因加租結業,其後搬至灣仔一帶,生意最高峰時擁有一間餐廳、一間小食店及一間私房菜,可惜仍敵不過加租結業的命運。2003年期間,因業主瘋狂加租3倍,無奈全線結業。

平常心面對起跌

 回憶當年「威水史」,星哥說:「我麰鼓咻W仲好得意謘A摩洛哥咖喱雞、印度馬德拉斯咖喱羊肉,全部諗過度過,要令人覺得我整洐飽A好味之餘亦有特色,蔭犰n多傳媒褸L採訪,家鴷穧釵n多當年麉仔返蟑鳩痤N鴭@喱。」言談間流露出自豪。

 「當時業主覺得你生意好,加你租10萬元你都要做,但我唔肯,做生意都鰬偭錢,我咁辛苦一日炒十幾個鐘,周身骨痛,然後賺埋搵租畀你,咁無意思謘C」這番話,說給時下瘋狂加租的業主聽最為適合。2003年結業後,星哥以平常心面對:「做生意起起落落梗有鵅C」

 星哥隨後的生意之路亦迭遭挫折,2003年初曾在牛頭角淘大花園附近開凍肉公司,卻碰正沙士,只得轉行;做過私人廚師、大集團廚師,過去數年則與妻子共同經營地產代理行。

開小店延咖喱夢

 今年56歲,年紀漸大的星哥原本已放棄「咖喱夢」,直至4個朋友游說他合作開外賣店,說只需將手藝傳給店員即可,不會太辛苦,星哥「心中一團火」再次點燃,但笑稱:「交低畀人做可以,但味道始終差少少,唔放心。」本著對食物的要求,雖然有夥記幫忙,星哥到今日仍事事親力親為,採訪當日就見他身水身汗進出廚房,展露香港人拚搏的精神。

 「開張前3日,我幾乎晚晚無唌A疲勞轟炸後半夜發高燒,開檔膜憿]5月19日)成12點都未返到去,叫同事頂住先,但食4粒藥再加支針,又即刻精神番,無理由第1日唔做洁C」自稱「咖喱癡」的星哥,雖然覺得辛苦,但能夠再次開舖賣咖喱仍然相當興奮:「10個食過我咖喱麰輕鉹H,7個覺得好好味,就已經好滿足!」

相關新聞
星哥:名氣不敵貴租 新裝再塋i鏟 (2013-10-07) (圖)
人手緊張:開店始知難撈 外賣仔唔易請 (2013-10-07) (圖)
租金高昂:港舖租全球最貴 營商最痛 (2013-10-07) (圖)
外賣店經營模式全面睇 (2013-10-07)
錶王第二代劉燊濤:香港牌有得做 (2013-09-23) (圖)
市場心得:手錶做首飾 中東女士愛閃 (2013-09-23) (圖)
港商出路:智能錶闢新戰場 (2013-09-23) (圖)
潮流趨勢:中國風吹起 (2013-09-23) (圖)
Profile 劉燊濤 (2013-09-23) (圖)
杜源寧:轉型覓出路珠寶唔老土 (2013-09-02) (圖)
行內短視 人才不足 (2013-09-02) (圖)
轉戰零售 先攻華北 (2013-09-02) (圖)
內地珠寶零售增幅勁 (2013-09-02) (圖)
7月社會消費品零售總額最高5項增幅 (2013-09-02) (圖)
Profile:杜源寧 (2013-09-02)
黃家和:啡市競爭大 突圍靠秘方 (2013-08-28) (圖)
難忘沙士 逆境「有機」 (2013-08-28) (圖)
自家烘焙零售 推廣咖啡文化 (2013-08-28) (圖)
業界缺人手 盼政府支援 (2013-08-28) (圖)
黃家和 (2013-08-28) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
營商有道

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多