檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2013年10月7日 星期一
 您的位置: 文匯首頁 >> 營商有道 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

人手緊張:開店始知難撈 外賣仔唔易請


http://paper.wenweipo.com   [2013-10-07]     我要評論
放大圖片

 香港人生活急速,上班族的午飯時間一般只有1個小時,不想等位食飯,外賣成為不二之選。由於不設堂食,外賣店的門面一般較細,舖租亦較餐廳平一大截,材料成本易控制。表面看這門生意似乎有得做,但原來經營外賣店有相當多學問,例如人手調配,食物種類等。現在「咖喱星」的營業額雖達每日7,000元,但只是當初目標的三分一,目前「最想快搵企穩陣腳」。

西環路斜難密密送

 外賣店的經營說易行難,星哥語帶無奈指:「其實小賣店成本都唔平,係租金蔚蚸驉A材料成本易搵控制,因為顧客入到螺ㄙ冪鼎@喱,來來去去就蓬X款。不過人手廚師都一樣咁多,最估唔到係咖喱汁用多鬫n多,而家一日要煮3桶,相等於過去餐廳4日的分量。點解呢?因為你外賣個盒大嘛,咖喱汁無理由淋得少少上去,所以消耗咪好大囉。」

 走外賣店路線,許多事情均在實際操作後才知道困難:「實際上我]經過重重波折,一開始諗法好簡單,諗住只賣5種食物,但後來愈搞愈大。加上小賣店人手成本唔輕,你計1個人最多送6盒飯,但要行到東邊街,西環斜路多,送外賣真係上刀山落油鑊,好難請人。」

夜晚人流少拍烏蠅

 當初選擇在上環擺檔,一來因為舖租較平,二來亦睇好該區起居及工作人口稠密,加上特色食店不多,可以吸納這批「嘴叼」顧客。不過原來這個位置亦有弱點,因為夜晚沒有大型商場可以逛街,人流較少。

 現時外賣店每日營業額約7,000元(每日賣150個至200個套餐),最希望生意快點上軌道,夥記可以幫手煮咖喱,生意額能夠達到每日2萬元的目標(每日賣450個至500個套餐),等企穩陣腳再去香港區其他地方開分店:「我同4個Partners(合作夥伴)希望再鰣輕銊炩}多5間,但家鴷搞好呢間,開得太快怕有骨牌效應。」

 為提高營業額,星哥亦有在其他方面努力,最近就於店內推出「咖喱星特色小炒」,以星哥早年的菜牌做藍本,客人提早一日預訂就可以品嚐當年美味,一來滿足星哥的廚師癮,二來亦可為外賣店增加一項賺錢方法。為打入年輕族群,咖喱星亦於Facebook開設專頁,商標Logo設計摩登,星哥堅持於Logo中加入紅色星星,希望將十多年的咖喱感情連繫起來。

相關新聞
星哥:名氣不敵貴租 新裝再塋i鏟 (2013-10-07) (圖)
人手緊張:開店始知難撈 外賣仔唔易請 (2013-10-07) (圖)
租金高昂:港舖租全球最貴 營商最痛 (2013-10-07) (圖)
外賣店經營模式全面睇 (2013-10-07)
錶王第二代劉燊濤:香港牌有得做 (2013-09-23) (圖)
市場心得:手錶做首飾 中東女士愛閃 (2013-09-23) (圖)
港商出路:智能錶闢新戰場 (2013-09-23) (圖)
潮流趨勢:中國風吹起 (2013-09-23) (圖)
Profile 劉燊濤 (2013-09-23) (圖)
杜源寧:轉型覓出路珠寶唔老土 (2013-09-02) (圖)
行內短視 人才不足 (2013-09-02) (圖)
轉戰零售 先攻華北 (2013-09-02) (圖)
內地珠寶零售增幅勁 (2013-09-02) (圖)
7月社會消費品零售總額最高5項增幅 (2013-09-02) (圖)
Profile:杜源寧 (2013-09-02)
黃家和:啡市競爭大 突圍靠秘方 (2013-08-28) (圖)
難忘沙士 逆境「有機」 (2013-08-28) (圖)
自家烘焙零售 推廣咖啡文化 (2013-08-28) (圖)
業界缺人手 盼政府支援 (2013-08-28) (圖)
黃家和 (2013-08-28) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
營商有道

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多