檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年4月15日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

網議政事:「眾志」又挑機 「鋒言」辣窗u本土」


放大圖片

■黃之鋒的「惹禍post」,更以圖表解釋每月200萬元預算如何計出。fb截圖

寸「本民前」「青政」私搵金主 遭反擊批生安白造

全盛時期的黃之鋒到底可以得罪幾多人?剛剛成立就令到「關公很忙」的「香港眾志」,其秘書長黃之鋒就「再獻新猷」,在facebook宣傳其籌錢計劃,結果真的「中箭」,「最少」要200萬元,被批「食水深」,「未識搵錢就cap水」,引發網絡罵戰。當有人提到「本土民主前線」、「青年新政」當年「都無大鑼大鼓籌錢」,大概是「關公附身」的黃之鋒,竟回應稱「我地(])唔想私下搵金主」,即寸爆該兩個組織「私下搵金主」,大戰即時爆發,激進「本土派」瘋狂洗版,批評黃之鋒含沙射影,拖其他人落水,更有人翻舊賬指其「學民思潮」的賬目未清,又再籌款,令人懷疑是「呃錢」。■記者 鄭治祖

黃之鋒昨日在其fb以「點解要搞眾籌?」為題發帖,承認「好多網民都唔多鐘(鍾)意我地(])一成立之後,就立即推動網絡眾籌,同埋會問我地(])一個月點解要用成13萬(元)咁多,特別係文宣部份(分)既(鵅^比例係最高」。他解釋「學民思潮」作為一個學生組織,「好多影相、拍片都可以搭膊頭,只畀友情價。 」

剛成立獅子開大口索200萬

他續說,在成為一個政黨後,他們不可能期望所有人都全職、無償地幫手,又稱「大我幾年既(鵅^師兄師姐,依(M)家真係為左(驉^統籌地區發展工作,岩岩(琚^辭左(驉^本來份工,落水統籌地區發展工作幫手,如果唔出糧叫佢地(])做全職義工,我都真係過唔到自已(己)劗......」最後,他更「計」出一條數來:「最低總開支 200萬 = 13萬 + 17萬×6個月 + 85萬。」

此帖一出,不少人留言鬧爆黃之鋒「食水太深」(見另稿)。其中疑為激進「本土派」支持者的「Jason Tsang」質疑道:「你睇之前(本民前)梁天琦全義工幫拖......你?乜春都未做就一樣一樣同人計錢,洗(使)唔洗(使)開埋條應酬數比(畀)你丫(魽^?」黃之鋒即寸嘴回應道:「黃之鋒 Joshua 梁天琦都有至少三十萬(元)做入屋郵遞......」

指梁天琦花30萬郵遞挨罵

此話一出,即捅馬蜂窩。「Li Wai Lun」留言稱,「×你老母黃之鋒,『本民前』義工貼×晒地址話唔俾(畀)寄,要逐份撕返走拎出街派呀!30萬?×你啦!」「Gloria Cat Lee」就質疑道:「所有參選人都有第一次免費郵寄既(鵅^,想玩抹黑定扮唔識選舉條例呀?」「何文駒」則稱,「印一萬份(雙面彩色A4宣傳單張)1,400蚊,之後仲有折扣呀,唔好講大話屈人啦,黃之鋒!」

不過,任何人都無法令豬清醒。當網民「Wang Leung」留言:「之前梁天琦參選,『本民前』都無大鑼大鼓籌錢。再之前區選『青年新政』都無。不如你地(])去問下(鵅^人地(])點做到啦。」

所謂「崩口人忌崩口碗」,該兩個同樣「賣年輕、賣激進」組織正是「中箭」 今年參加立法會選舉的大敵,「關公附體」的黃之鋒即回應稱:「我地(])唔想私下搵金主。」

梁頌恆暗指後悔捐錢還擊

大批激進「本土派」即時「辣荂v,狠批黃之鋒無證無據,將別人拖落水。被指控的「青政」,其發言人梁頌恆在自己的fb意有所指地稱,「2012年,『學民』仔發起『佔領』政總個日,我去驉C去到見到成班學生,心中有愧,銀包裡面碰巧有兩張$500,就捐了比(畀)佢]。今天我......彷彿看見了因果。」有意參選的游蕙禎也稱:「『青年新政』社區主任係冇錢收的。有人工麉Y議員助理。未計自己要貼錢做宣傳,哪來的私下金主。」該組織唯一的區議員鄺葆賢也稱:「我是我的金主。」

其他激進「本土派」當然不會如此「留口」,粗言穢語盡出,批評黃之鋒「生安白造、信口雌黃」,指其指控嚴重,必須「拿出證據來」,否則應公開道歉至「跪低認錯」。

不學無術,妄自尊大,「香港中箭」自然「天下圍攻」。這一夥人與其不斷炒作政治議題聲稱「受迫害」,不如學懂多做實事,「收鴽滮f」,不要「忙壞關公」了。

相關新聞
張德江下月蒞港出席「一帶一路」論壇 (圖)
各界斥美藉人權干預港事 (圖)
港府用事實回應美無理指控 (圖)
外交部批美報告罔顧事實 (圖)
議員:警惕反對派勾美亂港
煽「獨」辱女性 陳雲終炒魷 (圖)
網民熱議陳雲被拒續約
微觀點:清理瘀血 力保校譽
反對派互片 玩「口水」抗爭 (圖)
特寫:「無牌吹水」 論壇如「睇金魚」
張志剛:「獨」非港「出路」 (圖)
外傭「不對辦」 中介勁卸責 (圖)
聘外傭時注意事項
勞處「應不應」單張 教聘外傭「貼士」
「牛奶」大「飲品」細 蠱惑標示假亂真 (圖)
三超市貨價年升0.4% 果仁「最甘」
網議政事:「眾志」又挑機 「鋒言」辣窗u本土」 (圖)
「本土人」圍插小政棍
季霆剛質疑非法集資擬報警
網議政事:「學民」未交代捐款下落
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多