logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民譏妄想被迫害症

2016-07-24

Yiu Yeung Ho:係喎,大家都有樣有字有顏色喎!

Yuk Ling Chan:你點睇得出係抄?個Timetable咁排好特別架(謘^咩!

Lai Mo Keung:所有time table都係咁上下架(謘^喇,你係咪有病呀,與其花時間去咁樣比較,不如用政策、言談、風度去贏人啦!

Kelvintoto Chan:你個logo咁特別就唔係抄,呢d(齱^表格用d(齱^垃圾template撞中左(驉^又話人地(])抄你。

Shuk Yu Darling Ng:你地(])抄少D(齱^人已經謝天謝地la(啦),賊喊捉賊!

Gloria Cat Lee:妄想被迫害症,又來叫被政治打壓啦好無(冇)!

Yip Chun Wing:就選舉啦 , 要攻擊就攻擊對家既(鵅^政綱同往績啦,你地(])年輕但絕對可以再成熟D (齱^......冇太多往績既(鵅^你地(]),係而(M)家做緊既(鵅^野(洁^直接令我唔支持你。

資料來源:facebook 製表:記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片