logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民嘲做戲向游粉交代

2016-11-23

Nigel Tung:真係有病!不如聯絡滿清八旗軍,復辟清政府。

陳雪人:原來準備去台灣就係做賣港傀儡。咁又係既(鵅^,唔做傀儡點搵錢,否則扑炡冇錢。

Donald Choi:又話港人「自決」,搵台灣「總統」做乜?成日強調自己係民意代表,你代表住香港市民做埋d(齱^低能野(洁^.....

方天懋:真黑心,台灣一鑊泡重(仲)去滾搞人。

Ulysses Chan:幾時致函銀河聯盟?

Ray Wong:其實地球係上帝創造鵅A點解佢唔去伊甸園搵上帝呢?

Eric Wan:食左(驉^藥未?

Agotraka RigsMedpa:食緊,直情係藥石亂投添(w),就差在未去求符水飲......

Lup Lup:「獨」發攻心,還活著(在)自己幻想世界,睇精神科。

盧子文:咁瓛茖苤]路)都會寫下(鵅^信畀美國總統呀、聖誕老人呀咁......唔需要太認真,費事派膠畀呢虃o人。

Ka Fu:其實我覺得佢地(])諗唔到可以點,未(咪)亂Q咁做囉,唔係點向齯銕貜怞P捐鷟鴾H交代!

Mok Lai Kwan:咁嚚霂嚏I真係要DQ佢。

Kentus Choy:有「青年新政」呢D(齱^人係(騿^到(度),香港喜劇好難再有發展。

資料來源:facebook

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻