logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「青」「云」兩粉網上激鬥

2016-11-27

云粉狂言錄

Chi-Hang Shum:將佢(梁天琦)五馬分屍儭隉A商鞅鰬u下會話:「呢條二五庸才,憑乜洐得有同我一樣鮠reatment(待遇)?」

Ken Chung:可否考慮斬手斬腳?由政府供養好食好住,長命百歲,等佢做一世廢人,真正獻世。

錢沛彧:何不用狗決?既可餵飼流浪狗又可起警惕作用殺一警(儆)百。

Rhoel Adriano:先行宮刑,傷口癒合後的秋天處斬。屍首送回武漢火化,陽具用來餵狗。

Jeffrey Pang:炮烙,佢似乎忘記地獄之火有多燙。

Chiu Bryant:黃台仰要凌遲。

詹次郎:我應該是最早申請做死型(刑)執行官的。國師一直都冇回覆。

Alan K L Chung:老師,殺一人同一百萬人,分別好大的,殺一百萬人,你才是英雄。我主張立國後必要有集中營的。

青粉反「譏」戰

Tim Tim:兒時遊戲,......大家擊掌一次就是儲氣、可以出波、現在可以加皇天擊殺同判死刑、不過可以反彈、或者出防護罩擋。

Chun Hin Au:似乎佢輸左(驉^鰜袢o爛渣。

FayeYee Chan:佢又唔記得食藥啦。

Horara Funn:精神分裂, 轉化到有攻擊性?要入倉(廠)啦!

Hati Li:如果咁都唔係不誠實使用電腦,我真心覺得拎白卡係無敵。

詹占:人地(])曲線鬧香港政府照顧精神病患者不足你地(])又唔明!

Terry Fung:正苦(政府)成日都話關愛獨居老人,he need it.

鄭文楓:國師好波,永遠都有笑不完的話題。

資料來源:facebook

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻