logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:學生斥小麗狂走堂 疑博炒做「全職政棍」

2016-11-27
■有學生在fb爆料指移小麗「走完一堂又一堂。」 fb圖片■有學生在fb爆料指移小麗「走完一堂又一堂。」 fb圖片

「小麗老千」劉小麗自擔任立法會議員後出錯次數之多,真係數到唔想再數,但近日就有新洈情A就係質疑佢當選後教書唔用心。除了「臨時走堂」外,近日更有facebook專頁踢爆小麗老千竟然早走然後搵議員助理頂檔,又揀星期日晚做補課,「你(妳)當我地(])學生係曮均H」有網民認為小麗老千既然無能力身兼兩職,就唔好誤人子弟,索性辭工做個「全職政棍」算罷啦。有人更質疑她是「博炒」,既可以食言做「全職政棍」又可以扮被政治迫害咫嚏A一舉兩得也。

劉小麗在理工大學專業及持續教育學院轄下的香港專上學院,擔任人文、設計及社會科學學部講師,教授Gender Issue課程。在立法會選舉期間,她聲言自己一旦當選,不會做全職議員,以免「要為選票做政棍」,故不會辭去教席。在當選後,她稱在與校方協議,已將自己任教兩班的其中一班交予另一講師。不過,即使減少了工作量,小麗老千仍然被質疑經常「走堂」,到底是時間管理上有問題,或者純粹是無心裝載?

早退議助代U 周日晚夾硬補堂

在由香港專上學院學生管理的「HKCC(香港專上學院) + SPEED(專業進修學院,理工大學專業及持續教育學院轄下另一教學單位) Secrets」fb專頁中,有疑為小麗老千的學生發帖質疑道,「其實小麗老×仲要走幾多堂?本身reg Gender 就reg你,除左(驉^輕鬆派靚grade外,都想從一個有些少權威既(鵅^老師認識下(鵅^Gender呢科講咩。點知你呢條小麗老×走完一堂又一堂。」

他更踢爆稱,「之前因病cancel情有可源(原),但係因為你立法會份工就走堂簡直罪無可恕,仲要有一堂膝(失)驚無神話要早走,搵個非cc教職員(即係議員助理)代堂× up(U),你(妳)當我地(])呢班學生係咩?補堂星期六先闣oodle出notice,仲要揀埋哂(晒)星期日夜晚呢鑨搰J(鵅^時間。我小麗你老×,你當我地(])學生係曮均H」

網民促查憭蔗 嘲劉白拎人工

一直狙擊小麗老千的「無敵神駒」轉發了有關帖子,更發文稱,「劉小麗的學生要爆發了。老實說,要是牠(她)無法兼顧授課,應該主動向校方請辭。有乜可能揀星期日夜晚補課,仲要星期六先通知?仲要衰格到搵個據報係議員助理麉D教職員代課?你咁樣運用公帑好唔妥當,相關部門應展開深入調查,是否有人涉及違規行為。」

不少網民均留言附和,齊數小麗老千不是。「Nicole Hung」質疑道:「大學通常要教師同學生商量鬻黻颻茪擗l先可以confirm 。唔可以自己揀個日子學生硬食喎。」疑為小麗老千學生的「Paul Lam」就回應道:「其實佢事先一早有同學生傾,不過就假民主。剩係比(畀)堆垃圾時間學生揀,最後咪得出星期日晚,仲要補到十點半先完。」「Kwun Yu Lam」就明言,「我一見我鬁ender由小麗教就即刻drop。」

另一疑為小麗老千的學生「Vincent Chow」就為對方辯解,「小麗好老師黎(薄^嫁( ) !」「Dominic Cheung」即揶揄道:「走堂既(鵅^都係好老師?」「Zhukov Montgomery」就諷刺道 :「佢用佢既(鵅^行動教識學生車大炮可以白逗(??)十幾萬人工,係(騿^呢個拜金社會絕對係學生既(鵅^好榜樣!」「Khanawut Wat」就「幸災樂禍」道,「Gender issue舊生表示僥倖避過一式]劫)。」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻