logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網民批假民主舐公帑

2016-12-21

Ping KT:點解得閒打一篇無聊既(鵅^文章,但從不切切實實交代下(鵅^,你竟然係(騿^無單據既(鵅^情況下,claim足所有「實報實銷」既(鵅^津貼?以所謂民主旗號為名,實際係舐盡納稅人既(鵅^公帑,此等無恥行為,實在無人能及!

Lun Chi Doe Ng:成日都寫D(齱^模糊不清鴾E流公關文字,企圖蒙混過關。呢D(齱^水平做學生會就得!批評又唔聽,聽完有其他考慮又唔講,講又講到無人明,唔輸先奇!

Deric Lam:又搵槍手寫埋D(齱^垃圾,唔×回水仲聲大夾惡,唔×去死都冇×用。

Horus Orion:努力呀游BB!地球鵀菪悒薔D靠哂(晒)妳喇!妳幾時回水先?

Patrick Tam:海明威都咱X薄A你班過街老鼠,真係以為自己係英雄。

Derek Leung:不還錢,無賴行為,講乜都無用,無信用,無人格,人渣不如!

Ghy Ghj Ghh:我想話返(反)正你都就破產,可以拿(哄^返iPhone出來比(畀)我地(])抽獎嗎?

資料來源:facebook 整理:鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻