logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】抄「傻根」名句 「琦粉」終起底

2017-01-26
■林肇彥(右)被揭是「本民前」網台的主持。 網上圖片■林肇彥(右)被揭是「本民前」網台的主持。 網上圖片

「獨派」內鬥不斷,親「青年新政」的「睆犍誘g學社」成員林肇彥,在fb宣傳年宵攤位的產品,其中一款T恤印上「世上只有我們是香港人」的字句,被「熱普城」批評是抄襲「城邦派國師」傻根(陳云根)的「名句」,引起網絡罵戰。事件鬧大,林肇彥發帖解釋稱,該攤位與「青政」無關,擺賣「都係為左(驉^協助義士籌款打官司」。「熱狗前首領」之妻陳秀慧就發帖質疑,「其實係(騿^出事後先有幫籌律師費既(鵅^說法。」有「熱狗」則起底,證明林肇彥與「本民前」關係密切。

和「熱狗」已經反面的「無待堂堂主」盧斯達,就有關林肇彥賣「抄襲衫」出文,稱自己聯絡了林肇彥,對方指自己與「青政」「完全沒有關係」,「即使我們的莊員也沒有一個是『青政』的成員/義工」,但就承認在去年的新界東補選時,「全社(『睆犍誘g學社』)出動為梁天琦拉票。」

林肇彥續稱,「他們賣野(洁^,是為了幫『以胸襲警』案的兩位事主吳麗英及鄺振駹籌款。鄺振駹亦是攤位的租戶本身,『本土學社』則提供貨品。據知事主需要就案件上訴,但需要35萬(元)律師費。」

被爆扮唔屬「本民前」

陳秀慧就留言質疑,「其實係(騿^出事後先有幫籌律師費既(鵅^說法......之前Mathew Lam(林肇彥)的宣傳都係冇提過。」「熱狗」「Jason Wong Yui Wah」就發帖質疑,「見到『本土民主前線』紅太陽、網絡媒體平台Channel i創辦人黃瓦全Ray Wong(黃台仰)亦有share,好似完全唔識Mathew Lam咁。話哂(晒)Mathew Lam 都係『本民前』圍爐網台Channel i 鴷D持,做咩搞到好似完全唔識咁呀?你再細心D(齱^睇盧斯達篇文,用字好精準謘A佢係話同『青年新政』無關,唔係同『本民前』無關!真係心有靈犀!」

黃台仰反批「搬龍門」

黃台仰就發帖還擊,「敗選候群症又發作,......起(騿^《熱血時報》既(鵅^主持又唔一定係『熱狗』,但起Channel-I 做節目就一定係『本民前』!......繼續spin自己×錯人啦,個天要你一路×落去,呢個就係皇天擊殺既(鵅^真締(諦)啦。」

「學生動源」成員鍾翰林則稱,「其實你]搬完龍門未?《熱時》主持唔係『熱狗』,但係channeli主持就一定係『本民』『青政』,咩邏輯?搬下(鵅^搬下(鵅^又話既然係『本土學社』即係『學動』班馬啦,查清楚先講啦,人]成立日期仲早過我]嫁(謘^,更甚者係有『本土關注組』由你]齯H開,仲要開Po××我搵佢合作,仲有麉Y冇『本土學社』係『學動』黻芋A全部獨立運作。」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻