logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】重啟未啟 粉絲叫摺埋

2017-02-21

戴耀廷話會承擔「佔領」行動鵀D責,至今仲未找數,估唔到佢連如期重啟「特首民投」呢筆數都走埋。「特首民投」噚日鐪acebook話要到聽日先至可以重啟。一眾無票鬗鴾牊麍ㄞ輓椰蛣M嬲嬲豬,叫「特首民投」索性摺埋;有人更突破盲腸,話系統點都會做到曾俊華跑出!

俾私隱公署省完一鑊之後,「特首民投」原本話可以欈@日朝早10點重新收集提名,仲會用上以Telegram機械人程式設計儱s系統,類似「雷動計劃」鶧}鵅u雷動聲吶」咁。好苤A到灚@日,當一齯H騿u特首民投」網頁狂轟5之際,佢]就鐪acebook「耍U」,話預計要到聽日中午12點先至可以重啟,原因係「新系統與原有資料庫連接的工作需時較預期長」喎。

「Sam Lung」一針見血話:「取消投票啦,浪費精力及時間。」「Eliza Yeung」就寸戴耀廷甩轆再甩轆,令到市民失去投票儱N慾,「就算勉強完成,必定被眾參選人的支持者質疑公正性,不如算了吧。」「Kwong Raymond」更加直接:「算吧!結果一定係薯片(曾俊華),唔好設咁多不實際門檻,應承你都做唔到。」 ■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻