logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【自作聰明】「假撈I」抽水抽茪鶪

2017-06-26

其實唔係人人抽水都受歡迎謘A特別係自己同被恥笑儮龠H一樣咁多仇口。馮檢基搞出「關公災難」而被插,曾鷊s界東參選,結果被批評累「新民主同盟」前議員范國威落敗的鄭家富,就鬖菑v同馮檢基髽b抽水,結果就俾人鬧冇資格抽水。

馮檢基被懷疑自己兼埋民協藍剔fb專頁嚘瑊z員,結果被人鬧公器私用。鄭家富就風騷地在自己fb專頁發帖稱:「鄭家富官方專頁不是由鄭家富本人管理,有三個小編幫手管理的。」帖子更標註了「基哥慘變專頁管理員」、「馮檢基黨」、「永續馮檢基」、「秦始皇」、「基哥做返專頁管理員好嗎」、「火爆新世代」,擺明抽水。

咁都唔單止,鄭的fb管理員更到民協專頁有關帖子下留言,「基哥乜無人幫你咩,要有勞基哥做管理員?小編S。」有網民就睇唔過眼。「黃活志」稱:「你同禿頭基(馮檢基)都係假敵牷A有咩資格抽人水呀?基哥洗(使)咩回POST呀,學富哥咁DEL(刪除)曬(晒)D(齱^唔硠布J(鵅^說話咪得羅(囉)!」

「Vincent Chan」就反擊話:「咖喱犯(范國威)搵灠毬C(fb戶口)網軍入薄C范前尊貴都係咁BLOCK(封鎖)人喎!其實呢李卓人係比戴妖(『佔中三丑』之一戴耀廷的『雷動計劃』)害死鵅A係戴妖叫人棄李卓人保(社民連副主席)黃浩銘,係×九西基前唔該×戴妖亂配票先!」「黃活志」就稱:「你要×『佔中三恥』同范就自便,關我咩事?唔好係(騿^到(度)幫×家富轉移視線!」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻