logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特寫】「萬人台熱狗主持」 直播僅12人睇

2017-06-26

激進派「有仇報仇」,狂轟「熱狗」,由「清算」人變成被「清算」,一班「港豬」其實都真係睇得幾開心。近日被起底、網名「陳到」的「熱狗」鄭松泰議員辦事處筲箕灣社區主任黃敬業,成為其中一個被追殺的對象。

黃敬業近日開live,話有朋友唔開心,所以要為對方唱歌喎。

「無敵神駒」仇思達就cap圖,顯示看黃敬業直播者僅12人,即恥笑話佢曾號稱係「萬人台(《熱血時報》)」主持,但live的觀看人數「連一架小巴都裝唔滿,真可憐」,「『熱血公民』泡沫爆破,各位『熱狗』可以安心退黨了。」

「Pui Kam Chiu」揶揄:「真真折墮隄[14坐(座),兜多兩彎都未曾滿坐(座)。」「Chris Ho Ho」寸道:「學人做直播,有×人睇咩,有時間就去公廁搵d(齱^長者打卡啦!」「Gary Law」恥笑:「可能選區議員都係得十二票。」「Pique Chung」質疑,「佢地(])有琱葑漕麆狤鴷算啦!」「Nobu Kwan」就表明:「唔好捱唔倒(到)呀,我已經下定決心起碼×到佢地2020(年)!」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻