logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】一蓿釵菆igh「建功」 被鬧「唔足戲無骨氣」

2017-07-21
■黃被姚松炎揶揄為「建制派最佳拍檔」。 fb截圖■黃被姚松炎揶揄為「建制派最佳拍檔」。 fb截圖

反對派成日挾民生議題同政府講數,又要講得兇狠,又要扮負責任,最終咪又係自己瀨洁C立法會財務委員會前日過到36億元教育撥款等少數議程,除鱈堥謈ㄓ@直全力支持,都仲要多謝民主黨黃碧雲(一蓿部^及時回頭是岸,提出縮短反對派臨時動議鴷棕螳伅﹛A先令教育撥款有時間通過。廣大市民同建制派當然欣慰,但今次「建功」鴾@蓿陷N似乎無法向激進派交代,連日前被DQ麉尷Q炎都出文揶揄佢同建制派係「最佳拍檔」。雖然佢講到自己係「急市民之所急」大仁大義咁款,但有網民直接踢爆︰「如果拉布根本唔係諗住拉散對家,咁即係做戲坤(昆)人民。」其實一蓿傢爣o做返次好事,人生已經如此的艱難,有些事情就不要拆穿了。

一蓿釩e日搶在建制之前幫手剪布,令唔少反對派都大跌眼鏡,但佢似乎完全唔記得反對派台戲未完,前晚更主動鐪acebook自爆早就為鱁聽洶@事同建制派通水,「眼見不夠時間通過所有37A臨時動議,我要求(財委會主席)陳健波找建制派議員提出動議,將5分鐘表決鐘縮減至1分鐘,但建制派竟然冇人肯提出,最後要由我出手。」

反對派網民:票債票償

有關講法當然瞬間被反對派網民鬧爆。「于潤生」就話︰「都唔使幫人助攻呀,骨氣都輸埋。」「ΥΝ Κωαη」就話︰「黃碧雲妳今日做左(驉^建制派,完全冇抗爭意志,竟然幫拖去通過其餘議案,下次選舉,我地(])要妳票債票償!」

有見群情洶湧,一蓿陴臚G朝又出文話︰「36億教育撥款,過關不過關,千鈞一髮之間。好險呀!我做應做翵ヾA於市民有益黿虼|撥款、興建醫院......要急市民之所急,笑罵任由人!」

咁樣當然又畀(俾)人鬧多鑊。「于潤生」繼續追擊︰「如果拉布根本唔係諗住拉散對家,咁即係做戲坤(昆)人民。」「Neil Law」就話︰「黃碧雲戲都懶做,趕住收工幫人助攻,之後仲要講到自己顧大局為撥款做鬙蕭T決定,真係當正選民白痴!」「Ben Lau」就話︰「做議員做到笑罵由人?妳係代議仕(士),唔係問責局長。」

民主黨噚日亦都出post嘗試幫佢解圍,讚揚一蓿部u果斷提出縮短打鐘時間」,如果唔係教育撥款麰垠n議題「可能無法通過」,但結果都變成吸嬲post,畀(俾)網民繼續鬧「民主黨賣香港」。

乳鴿「篤灰」有人「打龍通」

佢巀狺苀ㄔX盡法寶,但明顯都唔知可以點兜。區諾軒話件事係「嚴重欠缺team work(團隊合作)的問題......但問題就是太多ego(自我)嘛」,似乎嬲緊其他拉布嚙E進派。袁海文就轉移視線話︰「我認為,因離港去了旅行,而沒有參與會議的議員,其實更值得被關注。」

羅健熙為鷐幘M一蓿陪曮Y聽陳健波命令而剪布,唔小心踩多佢一腳,踢爆一蓿釵韭N同人打龍通,叫鰴秣楫i搵建制派剪布先。「Cheung German」都覺得咁樣嚗幘M令人「歎為觀止」︰「你這樣說情況不就更糟糕了?」

不過一蓿酗策萼聽玲I都好過拉布,有網民都全力支持(謘^。「Law Fong King」就讚佢︰「你真係好偉大!參唔參加補選?我實投畀你。」「Dick Lau」就話︰「真係好險呀,好彩建制派仲有妳呢d(齱^對政府咁忠誠巀陪咋!」「Jason Tam」就勉勵佢︰「不要怕,港豬永遠支持民主黨。」

有部分網民依然實事求是。「William Wong」就話︰「你班『犯(泛)民』做少陣小丑,大把時間傾方案啦!」「Jerry Lee」就踢爆佢講大話︰「我睇左(驉^playback(重播)事實係陳建波要求只點人數(舉手),但係『泛民』要求記名,所以要打鐘5分鐘,迫(逼)死後面議題。 依(M)家你打篇咁既(鵅^野(洁^?你地(])夜晚真係訓(唌^得著(荂^?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻