logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】踩「三七條屍」上位 河童籌錢謀搶議席

2017-07-25
■黃之鋒煽情寫文,冀街坊捐錢支持保住羅三七辦事處,但擺出儮洃虪u有佢自己擔大旗。 黃之鋒fb截圖■黃之鋒煽情寫文,冀街坊捐錢支持保住羅三七辦事處,但擺出儮洃虪u有佢自己擔大旗。 黃之鋒fb截圖

「香港中箭」(「香港眾志」)向來致力籌款同緊張議席就係人都知,但隨時隨地都植入到籌款廣告再幫自己宣傳「英雄形象」,真係連電視台廣告部都要跟佢]學洁C話說「中箭」主席羅三七(羅冠聰)早前俾法院DQ,屍骨都未寒,「中箭」秘書長河童(黃之鋒)已食住個勢上,話自己「想保住羅冠聰的南區辦事處」,貼多張圖都見唔到羅三七個樣,只有黃之鋒自己擔大旗,文末當然仲有同公眾「互動」黈蓬琠I籲。唔少網民都睇慣睇熟,留言話︰「重點:捐錢,課金,完。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

黃之鋒一直恨議席恨到出面大家都見,早前向法庭就其刑事藐視法庭案求情時,都係話自己想參加立法會選舉,唔想留案底。隨蚚馱T七被DQ,同樣主力港島區懮明顯意識到「機會螺漶A飛雲!」近日又頻密發文出圖,宣傳下自己又叫大家捐錢。

議辦失資源難撐 畀link籌錢

佢上周四就鐪acebook出文,話有街坊冇介懷羅三七被DQ,依然打去佢]辦事處求助,然後話鋒一轉就話︰「說實話,失去議辦資源後,『眾志』的財政狀況不允許,我們仍用上萬元分別聘請社區幹事和營運地辦。所以,8月開始,到底辦事處能否撐下去,有沒人還可全職投入社區工作,我實在感到不樂觀。」最後再畫公仔畫出腸畀埋籌款link大家。

前日黃之鋒又再發文,話「我很想保住羅冠聰的南區辦事處,可以嗎......?」今次就醒髐痐痋A如數家珍咁話佢]「翻看跟政府部門往來的信件、辦事處堆著(荂^本應派發的單張,還有跟居民排解疑難的求助個案,為街坊爭取到成果而積存下來的剪報,實在依依不捨。」不過,確實做翵狺l就得「剎停公屋商場改建國際學校」。之後先話「為著(荂^8月的生計而憂心」、「如何負擔一個地區辦事處近萬元的租金」等等。

不過,話就話保住羅冠聰嚙鴩くB,但羅三七明顯唔係重點,擺頭係黃之鋒自己擔大旗麍菕A擺埋辦事處職員麍菕A都唔見羅三七嚗芊C

網民寸「中箭」 「少外遊多敵w」

唔少網民見證住「中箭」由一開始就話冇資源要籌款,行到今時今日都仲係話冇資源要籌款,第一反應已經係「又捐錢?」「Wong Si Si」直言︰「講咁×多廢話做乜魽A一開始就話想要錢咪得囉。」「Gary Lau」怒斥︰「講黎(薄^講去都係捐獻比(畀)你]花費同外遊正一無底深潭唔知係咪要養你班×街過世!」「Chan Ming Yin」就直接幫佢總結話︰「重點:捐錢,課金,完。」「Cathay Ho」就「響應」話可以保住個辦事處話︰「可以,閣下少D(齱^外遊,多D(齱^敵w。」

另外,有唔少網民已經對「中箭」嚘敢〞竁F、「英雄形象」建構免疫,fb專頁「得罪講句」就回應返鶩茩齯須N羅三七被DQ齔顜{一事話︰「佢應該係唔知羅冠聰比(畀)人DQ左(驉^咋,你諗多左(驉^喇。」「Km Chan」就反問︰「市民就係投你要你幫,你就玩大左(驉^,仲賴人DQ你。真係對唔對得(起)選你出黎(薄^既(鵅^人呀?民主黨呢d(齱^戲子,飯照食,舞照跳,損失十幾廿萬人工係咪真係好心痛呢?」

「Nathan Chung」就同佢]計返工作報告話︰「不嫌(厭)其煩再提,議政者鼣d任唔只係發現問題,更重要係解決問題。煞停鬙陊W國際學校之後,請問冇鱁篕睅ヴ桴レ嚝ル苂I算?國際學校學位不足呢個赤裸裸鵅y民生』、你]咁關注鵅y教育』需求,要點樣處理?市民投票、捐錢比(畀)你],係想你]帶來轉變,唔係盲目反對建設、反對發展。請你]理性灠給磛ヾA不要濫用年輕人議政鴷環。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻