logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】讚「神駒」惹狗咬 阿澤焗收Like

2017-07-26
■杜汶澤收返佢畀神駒同馮敬恩合照鮞ike,不過早就被cap圖。 fb圖片■杜汶澤收返佢畀神駒同馮敬恩合照鮞ike,不過早就被cap圖。 fb圖片

書展就曲終人散喇,但係「熱青城」(「熱血公民」、「青山城邦派」)同「本民青」(「本土民主前線」、「青年新政」)、「港大幫」仲有「狗主」黃毓民鬗J面黈托鞊﹞部A就繼續鷅穭W發酵。其中俾「熱狗」定性為親「本民青」等「獨派」屪壑H杜汶澤(阿澤),日前鐪acebook like(讚好)驉u無敵神駒」仇思達同入冊在即鼢鉹j前學生會會長馮敬恩合照,仲有神駒同其他「獨人」鮥ost(帖文),即刻就俾「熱狗」係咁噬。唔知係咪驚俾人覺得佢支持「港獨」,下場仲慘過返廣西捱騾仔,阿澤之後收返晒鷲ike,仲出post戴頭盔話討厭政治,不過畀出去鮞ike等如潑出去鴾禲A阿澤呢次核突髐痐笭{!

話說鬗策~書展有份出書黚姥s,連日鰨悎i集郵再放上fb做閃卡,以示自己幾咁受支持,其中一張就係同馮敬恩鵀X照,而阿澤當初有份like張合照,就俾親「熱狗」髽b專頁「廢除雙重國籍行動」捉到,仲叫各「熱狗」留意佢黻呇V。專頁寸阿澤插「熱狗」可以紓緩同「藍絲」屪鰜Y,又可以爭取「本民青」支持,食晒兩家茶禮,「冇成本玩狟I解唔做」,叫「熱狗」將佢對「獨派」鷲ike同留言cap圖(截圖)再去「藍絲」爣M頁度廣傳。

唔少「熱狗」都有同感,其中「Eli Winterson」話阿澤呢排活躍驉A成日向「獨派」畀like,親傻根(陳云根)嚘穭W三國人物「劉禪」亦都提到,阿澤有份鰩姥s直播唱惡搞版聖詩時畀like同留言。俾傻根「逐出師門」鵅u無待堂堂主」盧斯達,就cap鱆澤like佢鬧「熱狗」文章儮洁A慨嘆「阿澤被擊殺」。

阿澤之後笠水收返晒鷲ike,「廢除雙重國籍行動」寸佢「無×用 」,「其實為鰳Z垂死鵅y講獨』仆×R×剷,咩A視后老婆翵こ~出襄飛係咪值得?」而阿澤噚日就煞有介事鐪b分享鬫角@年前麉e立法會主席曾鈺成訪問,大大隻字話「我討厭政治」,但就摘錄鰲賴惘事g狗主鴾漁e,真係唔知佢開邊瓣! ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻