logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

街談網議:區議員開炮被批冇人性

2017-08-12
■蘇冠聰批評九巴設休息室事件,其後鬼祟刪帖。■蘇冠聰批評九巴設休息室事件,其後鬼祟刪帖。

個個都話關心打工仔,唔通個個都真係關心打工仔咩!九巴在樂華設立臨時休息室,被房屋署以違規為由圍封。事後,曾為民主黨成員、反對派的觀塘樂華南區議員蘇冠聰即發帖,質疑話:「九巴大晒?」結果被網民鬧爆,指九巴已申請多年仍未獲批,建臨時休息室只是為員工虓Q的權宜之計,「做議員唔出謊陘漼騣捸A又唔肯幫工人爭取權益,淨係出薔|圍抽水!」有人更批評,「有人諗住車長唔係本區居民,梗係唔出聲。點知樂華站大把樂華街坊,俾人票債票償咪瓻ㄐC」

蘇冠聰前日在fb發帖,並上載了該臨時休息室被圍封的照片,文中稱:「九巴不可思議系列:無申請擺休息室 + 無申請駁電。我們明白巴士車長需要地方休息,但九巴總不能未經房屋署同意亂放休息室,還望九巴能依法申請。」他帖中還加上了「咁都得」、「九巴大晒?」等標註。

蘇冠聰可能料不到網民咁大反應。「James Lau」狠批道:「聽人講九巴都有申請過,係你]遲遲都唔批,人]都係好心見灟工冇位休息,如果要休息就要上部冇得開窗有(又)冇冷氣鴾琱h,擺個休息室鰜蚼琚]畀)灟工可以抖(W)鵅A你]又要鬧,仲要威脅人]要搬走個休息室,你有冇搞錯呀!有冇體諒下屭悚孎r?又要享受人]曭A務,仲要俾(畀)鷟就當自己係大帝,雇o慢齯S嘈,陽齯S嘈,冷氣大齯S嘈,冷氣洗(細)齯S嘈,乜都嘈一餐,但係又唔比(畀)人]休息鵅A你究竟係咪人謘A有冇人性謘A×家剷!」

「Kitson Wong」也批評:「你有冇為樂華h服務的車長爭取過,冇儭傰虷洛痋I」「Kwok Kit」點名道:「蘇冠聰議員,咁多個區議員我見得多,最無人性鴽A係第一個!車長唔係人啊?」「WY Yandy」則揶揄道:「要咩要咩線就識同九巴爭取,好啦,俾(畀)左(驉^你以(M)家連要個休息室都唔得? 呢曮Y唔係叫過橋抽板?我只需要爭取自己既(鵅^野(洁^其他野(洁^就關人咩事?」

「Pui Kei Chan」就大講反話:「搬走個站佢啦,樂華h民唔需要巴士。」「Keith Mak」也稱:「申請減班,屭捍鬗頭角總站休息,夠鐘就牛頭角起載。」「Adwin Lam」則道:「下次樂華全體司機身體不適2A,23M,28全數脫班唔好埋怨。」

鬼祟刪帖 未有道歉

群情淘湧,蘇冠聰鬼祟刪帖,其後又發帖回應事件,但未有道歉,辯稱「九巴放下員工休息室的位置為樂華北h範圍,並開始架設電線,與建議的方案完全不同」,又稱「大家的意見不會影響我支持九巴提交的休息室方案,亦不影響我服務樂華的心」云云。

網民唔收貨批卸責

不過,網民就唔收貨,批評佢推卸責任。「Godwin Chen」爆晒粗回應蘇冠聰:「咁你幫下手啦×你老母,互相尊重你老母,人]巴士司機大熱天時無冷氣你有尊重過人咩?咁巴閉你咪熄鬻AOffice個冷氣囉,正一打靶仔。」「EK Wing」就揶揄道:「轉捀搷痋A講得咁好聽,之前就唔會有個tag叫九巴大晒啦,又話九巴點點點......」

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻