logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「熱狗男」闖女廁 癲佬起拍片女底

2017-08-13
■「癲佬力量」起底。fb圖片■「癲佬力量」起底。fb圖片

「熱城」搞「清算」搞得多,現在終於俾人以彼之道還施彼身。《熱血時報》兩名男節目主持人,進入愉景新城商場女廁拍片,「本民青政狗」紛紛喊打,仲話要報警。負責拍攝有關片段的女節目主持人也被「起底」,指她在國泰航空工作,所以要去信國泰投訴,「趕絕佢。」涉事女主持人不得不在fb發帖,公開道歉。

發起投訴損國泰形象

《熱時》兩名節目男主持,包括李鶴年及孔文希闖入一間商場的女廁,話要「睇禲v同拍埋片。揭發此事的「香港癲佬力量」fb專頁昨日繼續發帖追殺,將當日拍片的女節目主持「起底」,話佢鰤禤鶦隤聽籅觼j,「未知國泰航空,是否鼓勵員工此等行為呢?大家對國泰航空鴾靚w有咩疑問,佢]都好歡迎我]去查詢。」

不少網民都話要發電郵去國泰投訴。「Macy Cat」稱:「個女主持係(騿^條片講哂(晒)粗口,都幾流利謘A 乜原來係空姐,我覺得都好影響國泰個形象囉。」「Bon Bosco」則指出:「問下因航(國泰)個阿嬸係咪可以兼職,因為熱狗主持係受薪。」「Jacky Chu」擺到明係要幫自己友「報仇」:「大家不要忘記當日齯H點搞盤菜(支持『本土民主前線』發言人梁天琦的《100毛》偽人盤菜瑩子)。......從公司、廣告商入手。」

涉事主持人公開道歉

涉事的女節目主持人「Joey Tse」其後發帖公開道歉,稱「當時我地(])遄]響)商場裡面,因為我去廁所時見到好多禲A我好驚咁出返去搵另一個廁所。當時阿年(李鶴年)同阿A(孔文希)話同我一齊去搵,但係(騿^途中撞到商場管理員,同我地(])講因為商場已經過鷩蝺~時間,只得鶪@個廁所有開,......佢地(])見我咁驚就話陪我去廁所趕走d(齱^禲C之後去到廁所係我地(])一時貪玩開鑇ive影禲A而進入女廁係冇任何不軌意圖,當時我亦都知道女廁裡面冇人」。

當然,「癲佬」繼續追殺,「熱狗睇死冇網民會為熱血時報主持儮H法行為報警,仲話報警都冇人理,假如多人報警、爆料俾(畀)傳媒、向當區議員投訴、向愉景新城商場大業主投訴物業管理公司、唱俾(畀)全個荃灣區黻洁]居)民組織聽叫佢]唔好去愉景新城商場因為有闖入女廁幭傴A佬出沒......睇下點~」

網民「Tachibana Kaka」就似乎真係去旺角警署報警,話個沙展回覆佢話「有警察已經做緊大埔年(李鶴年)入女菕]廁)呢單案,個沙展講洢Y真定假我唔知, 佢話如果你想知道進度你可以去返荃灣警署」。

睇薨O單炩V玩越大喎!

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻