logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特寫】妙語破謬問 靚抽退《蘋果》

2017-09-07

自何君堯發起連串要求港大辭退戴耀廷的行動後,反對派喉舌《蘋果日報》一直肆意攻擊、批評。在昨日的記者會上,《蘋果》記者連番向何君堯提出質疑,先追問他提出司法覆核的理據,因港大校委會主席李國章和港大校長馬斐森已作出回應。他聞言反駁道「我以為我已經講得好清楚,你已經係第四個再問」,重申希望自己去信同樣獲得書信回覆,因未知校方會否口講一套、書面回覆是另一套,「鷎ヴ楖怑情A唔係文盲鵅A寫一封信係好正常隉A《蘋果》麊B友,係咪?」

戴妖禍社會 何以置若罔聞?

《蘋果》記者之後再問到,如果今次成功令港大辭退戴耀廷,是否所有主張「公民抗命」的教師都應被辭退。何君堯強調,現時「公民抗命」的情況是有法不依、挑戰法律,作為成年人就要為自己的行為負責,並重申自己並非以言入罪,非在戴耀廷於2013年撰文提出「公民抗命」後隨即口誅筆伐,「過去4年幾已經睇到有乜洠けo生,難道《蘋果》你報道咁多,你無一個感覺係我]有暴動、我]有『公民抗命』鴭R題下,產生鱆懋|不安寧?佢嚜☆黚邅晥吽B錯誤性同危害性,鬗筑氻竣憿A你好似仲係置若罔聞、感受唔到?」 ■香港文匯報記者 朱朗文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻