logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】民記掟西瓜尋教大黑手

2017-09-13

在教大民主牆張貼冷血標語的兩人至今杳無音信,一直「潛水」。佢]以為做完咁冷血翵ぐN可以平安無事,遁去無影,但係出得薯獢A預鱄n還。民建聯東區支部fb網頁「每日一圖」系列昨日發佈一張「掟西瓜落海尋人」儮洁]右圖),並配以「你]去鷖銣r」鴾憒r,召喚兩人快齱u上水」。咁又係,兩人都「潛水」成幾日喇,唔通兩個major係潛水?

「肥菜」鰜陘j民主牆貼完侮辱蔡若蓮喪子鵀r句後,就鐪b玩「自爆」,已經「上髐禲v幾日,但教大呢兩個依然「潛水」,唔通真係eduhk「潛水班」嚝ル矷H難怪民建聯東區支部會話:「人地(])城大『肥菜』都上髐羺捸A教大哩(呢)兩個真係......」

其實,傳統「掟西瓜落海」唔係尋人,而係尋「屍」,叫返麉Y「鬼魂」,不過好似教大呢兩個人鴭狶@所為咁鬼祟,就不用分得那樣細啦! ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻