logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

蟲泰拒狙擊何君堯 乳鴿軒批泰「廢物」

2017-09-21
■「蟲泰」稱《公安條例》是「惡法」。 fb截圖■「蟲泰」稱《公安條例》是「惡法」。 fb截圖

香港文匯報訊(記者 羅旦)大學校園吹起「獨風」,香港各界群起掃「獨」,為轉移視線,反對派近日不斷狙擊立法會議員何君堯,22名立法會議員更聯署稱何涉嫌違反了《公安條例》,又話要譴責又話要調查。不過,「熱狗」主席、身為議員的蟲泰(鄭松泰)就沒有簽署,稱《公安條例》是「惡法」,所以他不會贊成為求「殺死政敵」就認同「惡法」咁話。佢一表態,就被傳統反對派狙擊,「民陣」召集人區諾軒就話「一國兩制」都「不義」喎,叫佢唔好鰣輕銗肮﹌搛隉C食花生永遠唔嫌多,大家要睇鴭O場鬼打鬼可以搞幾耐了。

反對派22名議員在聯署聲明中稱,何君堯有關的反「獨」言論係煽動暴力,涉嫌違反《公安條例》喎,又稱警方及律政司應該同對付「獨」人一樣,一視同仁,「採取相應行動。」好明顯,聲明其實就係轉移視線,同埋為「獨」人開脫。

奇怪麉Y,「宇宙唯一本土派」、「熱狗」屩峸巋N簽到喎。「狗主」黃毓民即刻鬖菑v網台節目度炮轟佢。

蟲泰就鬖菑vfb發帖解畫,首先形容發炮麊砲D係「有網民」,「如果大家細心留意該聲明內容,倘若我們是站在抗爭者的一方的話,請問你又怎能夠同意利用專門對付抗爭者的《公安條例》作為法理依據呢?一條『惡法』,本是『惡法』,今日要殺政敵,然後endorse 惡法,什麼玩法?」

他又寸嘴道:「不要每次都要我說明,本席是1比69好嗎?......點解我要無時無刻提高警覺?大家明唔明我真係好忙,成日都要回應這些無聊問題∼∼」

不少「熱狗」紛紛附和。「Yeung Sum Biu」就稱:「好快下次建制用返『惡法』搞返飯民(「泛民」),飯民(「泛民」)自找苦吃,活該受報應。」「Lam Fong Fong」更稱:「智力洁A社署幫唔到,除非佢要去庇護工場。」

「法國佬」「無敵神駒」齊鬧

不過,被踢出「熱狗」鵅u法國佬」張珈衍就留言踩場:「×你老母!鄭松泰!咁你地(])以前示威又去咫ㄓ牊鼣q知書?不反對通知書係for(from)《公安條例》!」

「無敵神駒」仇思達就發帖話蟲泰係垃圾,「×你老母,基本法夠『惡』啦,你條×人又宣誓擁護基本法同效忠特區政府?多×餘,辭職啦×頭皮!」

「民陣」召集人、民主黨區議員區諾軒也在其fb發帖鬧蟲泰:「廢物。......你講乜洃膠w條例不義就唔聯署呀?『一國兩制』都好『不義』呀,功能組別好『可恥』添呀,你又生活鰣輕銦H仲去選立法會?唔好俾(畀)藉口自己啦,正白旗旗主鄭松泰!」

「Brandon Yau」則揶揄:「快 D(齱^燒鬫菑v張身份證啦,唔好承認『港共政權』簽發翵郊鷖狻文件啊!」「Wan Hoi Wing」就回帶這名「正白旗旗主」的名言:「鄭松泰:『大眾係白癡,當我]係本土派!』」

大家點睇?食住花生咁睇囉!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻