logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】乳鴿吳思諾邏輯亂 網民無期望

2017-09-21

白鴿黨(民主黨)隻乳鴿吳思諾近排忽然彈出,無他鵅A因為補選將至,佢老竇又係已故立法局議員吳明欽,想唔俾班老叔父力捧都幾難!不過,佢近日接受報章訪問鶧},一時又話認同「青年新政」阿Cheap禎(游蕙禎)講「對當今政權要狠」,但俾人問點解揀返入「和理非非」鴷梒F黨鶧},又寸返Cheap禎黻答k搞到自己一夜間乜都無晒,睇完真係想講句「媽我好亂呀!」咁嚚霂嚏A難怪有網民大嘆對佢完全無期望。

講返吳思諾個老竇吳明欽先,曾經係區議會、區域市政局同立法局「三料議員」,都算得上係一位好議員,所以當年人氣一度高企。不過,佢37歲、即係吳思諾3歲鶧}就因病離開驉A之後李漢奸(李柱銘)同AV仁(何俊仁)一班世叔伯就睇住吳思諾大,李漢奸仲收佢做徒弟,佢仲可以入埋師父間房做訪問!所以話成功真係靠「父」幹。

認同Cheap禎 又寸返佢

雖然佢由立法會議員一蓿部]黃碧雲)帶佢入黨隉A都唔使跟埋一齊魂遊太虛謘H鶶X問入面,佢話近排睇返上年選舉論壇,當時Cheap禎提到「對當今政權要狠」,覺得Cheap禎個預言「中驉v。但當記者問返佢係咪因為咁所以揀鬙薔D黨時,佢承認??家政治上可以爭取麊韃﹛u確是有限」,但就話游蕙禎的做法會令所有洃@夜間乜都無晒,而民生議題仲可以爭取,唔好因為政治而拖垮民生。

唔少網民睇完篇報道都俾佢搞到好亂,好似「Hoi Ming Wong」就質疑:「 民主黨也搞民生,民建聯也搞民生,為什麼我們要投給民主黨?」

「Sharon Chan」就稱,「民主黨唔做區齋掛banner,......等其他人做區做得7788,知道邊區有勝算,以『民主大佬』身份硬插支旗落薄A唔會跟自己建議翵騣桴魖謘A你唔讓位鴾U場。下場好似「青政」2015年咁,俾(畀)錢各大媒體話佢]係鬼。」

「Mark Steve Leung」就似乎唔妥吳思諾呢種「世襲」做法,「政治世襲制,估唔到日本之外,也到香港了。」「Kenny Keung」更一針見血:「民主黨得個名有民主二(兩)個字,同菠蘿包無菠蘿一樣。」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻