logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【投機取巧】愛見縫插針拷蚍

2017-09-22
■有網民回帶,區諾軒唔去支持「雙學三丑」,都要去黃毓民個台慶。fb圖片■有網民回帶,區諾軒唔去支持「雙學三丑」,都要去黃毓民個台慶。fb圖片

「而我不知道區諾軒是誰?」要知道呢位仁兄係咩人,其實唔難,只要查鴾玻p網,就知道佢一直係個見縫插針,又要埋白鴿堆拷蚍ヾA又要同「獨派」把酒言歡,又話要溝通不同光譜,但剩係同「獨派」溝到好通,成日批評民主黨同中央溝通鴾H。

騎劫港視遊行博懵籌款

區諾軒第一次「響龤v,乃係佢仲係激進團體「左翼21」成員之時。當時,各反對派團體抗議政府唔發牌畀王維基飯X麰輕銋q視網絡,搞鱄茪j遊行。「左翼21」騎劫集會,搞到大家好無癮,區諾軒更被揭發在未獲同意下,私自用香港電視網絡員工的名義籌款。

香港電視網絡職工會即時表明並無發起或同意有關的籌款安排,「左翼21」也同區諾軒割席,話該組織沒有介入有關活動的「任何運作,包括籌款」。

區諾軒被踢爆後才死死氣地話會將捐款捐予樂施會。咁如果冇人踢爆,呢筆錢會去鷖銦H咁就真係唔知啦!

他其後加入民主黨,更多次對該黨與中央溝通時大唱反調。如2015年8月,民主黨高層與國務院港澳辦副主任馮巍會面,區諾軒就聲稱「十分失望」,又形容是「不適當時候,做不適當的事」。

不過,對與中央溝通抗拒,佢同「港獨」分子就溝得好通。區諾軒被揭與曾經攻擊民主黨的激進「本土派」梁金成等人食飯飲酒,被人利用醜化「民陣」及民主黨,是政治低能、無知無能。事件一度引起網絡罵戰,其後漸歸沉寂。

「通敵」與「獨派」老友

其實,區諾軒見民主黨咁多「大佬」阻住佢上,點會唔想埋激進堆拷蚍ヾA尤其是「熱普城」在立法會選舉後反晒面,大把機會啦?今年佢就寧願去「狗主」黃毓民網台「MyRadio」(賣台)的台慶,仲同狗主、「獨」派翵F田區區議員陳國強、搞「光復」黿蝒鬫巡奶j合照,而唔出席當晚「雙學三丑」被改判監禁,各反對派頭頭都去荔枝角收押所「聲援」麍※吽C

工黨成員郭紹傑當時發難批評,其他反對派支持者也紛紛聲討佢同鼓吹暴力及族群仇恨鴾H咁友好,係想「食四方飯」。區諾軒當時就展現其深厚鵅u民主素養」,寸寸貢地回應質疑,金句包括「我好清楚自己做咩,認同咪認同,唔認同咪算。」「贈你兩個字:慳齱C」「廢話。」講唔過人,佢就話俾人狙擊,話人唔理解佢又要拎把刀迫佢跪玻璃咁話喎。

區諾軒到底係咩人呢?都唔使畫公仔畫出腸啦N? ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻