logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】羅三七「被姦」 反對派要拉惡搞者

2017-09-22
■短片中有一把男聲模仿羅冠聰,在記者會上哭訴自己在獄中「被黑人雞姦」。視頻截圖■短片中有一把男聲模仿羅冠聰,在記者會上哭訴自己在獄中「被黑人雞姦」。視頻截圖

YouTube近日流傳一段短片,將「雙學三丑」被法院改判監禁時舉行的記者會,惡搞為「羅冠聰(羅三七)在監獄被黑人雞姦!」其他反對派當然出謐責啦,仲話此舉涉嫌觸犯「不誠實使用電腦罪」。不過,「熱狗」前頭目狗達(黃洋達)就批評,其他反對派經常惡搞特區政府官員,「改到狼又有狗又有」,「你話觸犯『不誠實使用電腦罪』?......即係你地(])認同,惡搞片係應該要用「『不誠實使用電腦罪』拉×曬(晒)?咁成班『黃絲』網民拉曬(晒)啦!」

網傳二創片 哭訴後庭不保

該段短片標明為「二次創作」,其中有一把男聲模仿羅冠聰在記者會上發言,更哭訴自己在獄中浴室洗澡時「被黑人雞姦」,又稱害怕患上愛滋病等等。曾將教育大學冷血標語美化為「言論自由」的民主黨立法會議員許智腄A此時就聲稱擔心香港的言論自由被濫用,或會影響社會風氣,縱容一些人繼續漠視法紀,要求嚴懲有關人等。

狗達就在fb引用了有關報道,狠批道:「『黃絲』『泛民』真係黐×線鵅A你點樣惡搞鬧人都得,梁振英林鄭鼢c搞歌惡搞片惡搞圖,大家都開心share,改到狼又有狗又有,改成垃圾桶都有。......好啦,政敵配音改片,你話人低俗話可恥乜都好,你話觸犯『不誠實使用電腦罪』?民主派議員呼籲執法嚴懲?即係你地(])認同,惡搞片係應該要用『不誠實使用電腦罪』拉×曬(晒)?咁成班『黃絲』網民拉曬(晒)啦!」

網民:雙重標準 只問立場

他又提到在立法會審議版權修訂條例時,傳統反對派就話修訂係「網絡廿三條」,聲稱要捍衛「二次創作」的權利,又搞集會又拉布,「明明成班之前仲話『不誠實使用電腦罪』係惡法!即係琝A用就良法,拉你就惡法!如果有個官求其講左(驉^句野(洁^23條會入到佢,你仲唔支持23條立法?其實係咪真係曲線爭取23條立法?......呢班人話同你爭取公義,你唔驚?」

不少「熱狗」紛紛附和。「林方」指出,「『泛民』『黃絲』低B,惡搞羅冠聰坐監被雞姦最多只係民事誹謗,不涉及刑事,如果惡搞係刑事,咁『泛民』『黃絲』日日網上惡搞『689』、林鄭、建制派人仕(士)咪係刑事罪行。」「Adrian Ip」揶揄道:「佢]麉鈭其實係『只許民主創作 不許建制惡搞』。」「Flyson Liu」說:「對你有好處鼢N係公義,對你冇好處鼢N係惡法。」

「熱狗」竟然都口生象牙,唔知大家點睇呢? ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻