logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網民多指看風使舵

2017-09-22

Thomas Leung:點解要選後才離開民主黨?過橋抽板?會辭任區議會議席嗎?......點解一年前唔退?參選時唔退?

Siu Fu Moon:以後個個加入完民主黨撈到咁上下再走果(鶠^陣都會依然好有光環啦下(鵅^話?

Leung Hing:我對民主黨都冇好感,但係你如果用鷵儭篞膝h選區議員,就應該區議員都唔好做。

On On Leung:你估真係講立場?理想?只為(係)睇到無市場,所以就退出囉!

Chi Bun Wat:個人意見認為在黨內沒有多大機會參加港島補選。是與否?遲一些就會知!

Julia Au-Yeung:食住呢條水,埋過另一堆啦。而(M)家唔興扮文青,埋下(鵅^「勇武」果(鶠^班,M到食。

Alvin Chu King Long:乜「呃錢低能賤格死左膠」出面咁有market(市場)謍均H

Connie Chan:白鴿黨可能又有陰謀,因為快將補選,又想玩手段!

Leung Sheung Kit:民主黨就好啦,少咁個豬隊友。

邵智琚G區諾軒退黨,意味著(荂^少裝(壯)派完全死亡,內部改革民主黨已經不再可能。

Wan Wan:民主黨有(由)高腳(林卓廷)話事,係黨員都退啦!林灼後庭,民主黨未來主席,你上台就亡黨,好洁I

資源來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻