logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】白鴿「寸爆」對手 解畫反被翻舊賬

2017-10-04
■黎敬瑋的「澄清」引發網絡罵戰。 fb截圖■黎敬瑋的「澄清」引發網絡罵戰。 fb截圖

中西區區議會補選昨日開始接受提名,一句「寸爆」隨即令網戰先開打。獲反對派推薦出選東華選區的民主黨伍凱欣,在接受「香港獨立媒體」訪問時,被形容為「寸爆」對手、「中西區關注組」的羅雅寧。訪問時在場的民主黨創意媒體部部長黎敬瑋,就話伍凱欣當時「友善平和」,被形容「寸爆」令佢「摸不蚗Y腦」咁話。「獨媒」在回應時就話「寸爆」無正面或負面之意喎!鬧嚝x鵅A估唔到變成其他反對派支持者鬧民主黨成日大石砸死蟹,唔肯讓路畀其他人,令人作嘔咁話。

民主黨成員林子健此前被「傳真社」根據取得的閉路電視片段,質疑佢唔係「被擄走」,而係自行離開旺角,「傳真社」即刻俾民主黨支持者鬧餐死,話要斷佢財路,結果要道歉收場。唔知係咪想「案件重演」,伍凱欣大字標題被話「寸爆」對手的訪問一出街,黎敬瑋即發帖「澄清」。

辯稱友善平和批評

佢話,「獨媒」記者當時引述了羅雅玲對伍凱欣的批評,伍凱欣「無論態度語氣 ,就算記者感覺不是謙厚虛心,也必定是友善平和,因此其言談被冠以『串(寸)爆羅雅寧』,蚢磪O人摸不蚗Y腦」,又暗指對方如此形容是有「政治目的」:「亦望社區工作以『講事實、比政績』為本,讓市民理性選擇。同路人之間亦不能因選舉而失義,最終令建制派漁人得利」云云。

「獨媒」編輯部成員黃俊邦就留言,話標題用「寸爆」是形容伍「自信」:「記者的感覺,亦無正面或負面之意......黃子華黃秋生都會寸爆人,反而寸人的人佔上風。」黎敬瑋就反駁道:「我真係不能接受寸爆係中性詞語,我讚人都唔會話 『你好寸』......」

民主黨的支持者就更為勞氣。「Ares Chan」狠批「獨媒」:「咁都要兜?我覺得你ON ×都係我個人感覺啦,你覺得有冇正面負面之意?」「Ken Lai」也指:「我話你『契弟』,只不過係想『關係親密齱z?」

已退出民主黨的區諾軒也做「炸O」。他首先伸c(利益申報)話自己月捐支持「獨媒」,然後就將矛頭指向當反對派協調機制冇到,支持羅雅玲的「瀆誓四丑」中的姚松炎:「我所最為在意的事,還是沒有很多人關注。有無人諗過當區居民見到呢個局,點諗呢?機制並唔完善呀,係咪唔滿意,就無協調的責任呢?」

他又抽水稱,自己離開民主黨時說過,民主黨「要有第一大黨風範」,「唔好太在意他人批評」等等。

「Daniel Chan」就留言話,「佢地(])話因為伍凱欣選輸過所以唔可以再選,咁上屆好多『傘兵』都輸wo(喎),咁佢地(])係咪唔可以再選?」

「Ivan C. Y. Lo」則揶揄道:「街坊有做野(洁^既(鵅^區,出選係天經地義,政黨一定要行埋一邊之餘,仲要唔該搭好個大台俾(畀)街坊表演。」

大石砸死蟹欠風範

不過,「Joe Leung」就狠批民主黨:「最可笑係仲講乜×『第一大黨風範』。民主派都就薯熊L葬身之地,仲分乜×大小。成日大石扎(砸)死蟹,最慘又無成績,又唔肯讓路,攝石人周圍痴(黐),真係令人作嘔。」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻