logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「狗友」為幾毫蝦侍應 「熱狗」怕上身速割席

2018-01-10
■「蒸魚安」睇薯鳥Q易服癮,有網友搵到佢張校裙相扮「卡娃兒」。 fb圖片■「蒸魚安」睇薯鳥Q易服癮,有網友搵到佢張校裙相扮「卡娃兒」。 fb圖片

「熱狗」銀根短缺,狗達(黃洋達)同殘獸胃(陳秀慧)兩公婆少驉u旅行救港」,「體育救港」(之後「進化」為「體育救世」)亦都因此摺埋唔做,最近佢]囍悀穸艤z出「毫子救港」呢鋪傑作,勇武到大鬧餐廳。《熱血時報》幫佢出過書、原名叫譚家博鵅u安德烈」,自爆幾年前因為餐廳侍應找少幾毫子畀佢,佢就拍^鬧人兼掃牉谷a,最後仲成功爭取到50蚊現金券,以為自己好有型咁話。最後點?咪俾各門各路嚘竷??到開花囉,而「熱狗」都立即割佢席,但當事人仲話:「拍^×侍應都唔敢仲講咩抗爭?」

「蒸魚安」自爆大鬧收銀

話說狗達同殘獸胃前幾晚騿m熱時》開咪,講到香港服務業今時今日咁嚘A度唔掂,同時被人揶揄做「蒸魚安」屪荇a博,之後就鷏`目個facebook群組度留言,話自己2013年鬗@間意大利餐廳食飯,埋單鶧}餐廳因為「四捨五入」找少鰲X毫子畀佢,於是佢先發炮鬧找錢個女侍應,再掃U收銀盤、張單同矕盔,嚇到個女仔搵經理拆掂佢,最後經理畀返幾毫子佢,仲送鰼i50蚊現金券w:「我最×憎人做生意幾毫子都要貪呃×個客。」

單玹暋z,好快就由群組呢禷磳J傳到出公海,幼稚、無品、小氣、蚍ぅO孎撋衝住「蒸魚安」而薄A而佢奰章鴾滫k就係見一個block(封鎖)一個,不過群情洶湧,佢又點block得晒魽H

仇思達嘲「熱狗」無好

「蒸魚安」有《熱時》幫佢出過書,又不時上《熱時》籪`目做嘉賓,選舉鶧}更加幫過「熱狗」助選,咁大個位,「無敵神駒」仇思達仲唔入得就入咩:「『熱血公民』就是人間垃圾,見親報都無好洁A唔係走出馬路阻塞巴士,就係為幾毫子欺負侍應。如此橫蠻無理,病虫(蟲)太(鄭松泰)都無動於衷,繼續藏污納垢,『熱狗』真是折墮!」

另一方面,《熱時》好多主持都block驉u蒸魚安」,費事上身,成班網軍亦都發散晒話「蒸魚安」唔係「熱狗」,殘獸胃更加咻磽竟穭芵靬O單洐n「老屈『熱狗』」嚘I圖當擋箭牌等。

「蒸魚安」之後麜個「哲學大師安德烈」黿M頁度「負隅頑抗」,先薑@句「拍^×侍應都唔敢仲講咩抗爭」,仲話香港人軟弱、無抗爭意識,唔識爭取返應有洁A有人幫手抗爭就鬧人暴力。不過,佢鷁異屨袨N忽然「認罪」,話當日自己應該只係咩鉹笴q佢黥X毫子,唔應該垣I張現金券囉! ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻