logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】逼走老馮推Plan C&D 「民動」卸責搵替死鬼

2018-01-25

反對派個所謂「初選」搞到變成政治炸彈,一個二個就諗緊點樣將個炸彈轉手。繼「自決派」朱凱Y日前突然改口話自己向來支持遞補機制,但又爆鬙D辦機構「民主動力」一早就開過會講Plan D之後,「民動」噚日就詳細「交代」,卸責係姚松炎講多驉A先令佢]要講話個機制唔係「鐵板一塊」去包底喎,再轉身射個三分波將炸彈交到民主黨Plan C袁(袁海文)身上,等佢決定係咪要參選咁話。接鱆i鴷薔D黨好快又畀人話係有私心地逼走民協老馮(馮檢基)。有老馮支持者話,既然原來個個都支持原本個機制,咁不如老馮收回成命做返Plan B啦,問你死未。

個所謂「初選」嚜撓刉魖謅獉_反對派陣營鬼打鬼,「民動」召集人趙家賢噚日就好有技巧地對住記者加埋鐪acebook度示範如何唔上身地揹飛。趙家賢話,一開始唔講清楚呢,因為未獲授權,唔想影響公正性;至於佢之前點解要講個機制唔係「鐵板一塊」呢,就係因為姚松炎講多鬫b先,佢再去幫手「包底」;咁個「初選備忘錄」黿齯斳I理解呢,其實「可根據」就唔等於「必須根據」,唔係DQ而係自行棄選呢,亦都唔鰜O險範疇入面謘F點解要再傾過呢,就係因為有齯H,其實即係姚松炎一直都冇參加過機制翵謕w,所以作為一個勝出者想傾屪鉽鬖菑v出事係繼任,係好合情合理鵅F咁到底M家係點呢,就係等Plan C袁方面自己諗清楚要唔要出選囉,總之「民動」支持遞補機制謘C

稱是誤會 完全唔上身

雖然真係講到完全唔上身,令人幾乎唔記得「民動」係主辦機構,但反對派陣營M家根本就係集體搵緊替死鬼,「Fai Ho」就即刻留言,話趙家賢個「不是鐵板一塊」論,令朱凱Y誤會鬙i以改合約喎,「建議你考慮少讔釂N乜用嚜☆隉C」「Tin Fong Chak」就反擊話︰「朱凱Y錯,就唔好怪『民動』啦,M家囍雄銖謆鴩荂H」

「Endrew Cheung E」就頂唔順趙家賢嚜y言藝術話︰「1.『不是鐵板一塊』,都可以俾(畀)你講成『會緊遵備忘錄』,中文真係好。2. 如果『可根據』 等於不一定跟足,咁不如寫『可不根據』啦。」「Eric Chang」就鬧班人隨便演繹條文︰「『泛民』真是一代不如一代。搞個民主選舉搞到變鱁畦薔D選舉。你地(])當選民是什麼呀?」

芸芸留言之中,被迫走鵀捅冪鴩茬ㄕ陳d言,仲要係食晒花生麉◤0漱膝Jw。「Siu Kit Alex Kwok」就問︰「基哥為什麼要大笑?」老馮自己都唔係第一次用錯賬號出文,今次佢用鬙天下人都會用屩リf︰「有人盜(盜)用我的戶口出了峞]兩)個大笑臉,不好意思!Sorry。」

個個都卸責忽然支持遞補機制,「Chung Ping Willis Choi」就鬖捅冪耖acebook度留言話︰「原來一場誤會,全部人都好支持『初選』機制,包括遞補安排,咁基哥絕對應該收回成命,繼續守護『初選』機制,守護姚松炎,守護香港。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻