logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】袁海文未「洗底」 鴿黨唔認同

2018-01-25

話說「民主動力」轉身就將「初選」個遞補機制麍絳u傳齫q民主黨同Plan C袁(袁海文),等佢]自己諗清楚要唔要出選。民主黨噚日就回應,中委會今晚會開會做決定,但有民主黨中人就認為,Plan C袁麍F治魅力同能力等,都唔係立法會議員鴾H選喎,再加上佢]未「洗底」,班「本土派」等人對佢]好大「敵意」,可能都會起反效果咁話,驚最終會累街坊。咦,咁咪真係變「玩袁」?唔怪得之「民動」之前要開會討論埋Plan D啦,應該冇陰謀鵅A除非唔係。

放風冀助袁軟茬

雖然民主黨中人放晒風希望幫Plan C袁軟茬匐搳A但一日未走,一日都仲有迫害。連日批評反對派想改遞補機制鴷薔D黨羅健熙,前日就鐪acebook出文話有人想郁佢,想演繹成佢有私心咁話,「『初選』完第一日我已經支持跟機制,由阿基做Plan B,你班友唔跟、逼走阿基轉頭仲私下講係我私心想推袁海文上去?警告又警告過,你地(])係都要咁做,調返轉頭話係我私心都得?驚我屭p心,你唔逼走阿基咪冇事囉。」

咁民主黨同Plan C袁到底應該何去何從呢?「Siegfried Lee」就留言話︰「袁海文千祈唔好出聲話唔選住,等『自決派』出手話個機制已失效DQ埋佢,再捧曾健超或其他友好出黎(薄^,咁就路人皆見(不過死忠就仍然會扮唔見)。」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻