logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:反對派含淚撐范 原作者炮轟偷圖

2018-02-24
■「原作者」發帖揶揄范國威。fb圖片■「原作者」發帖揶揄范國威。fb圖片

范國威同其他反對派屪鰜Y有幾「好」,相信係人都知,但鬼叫佢勝出髐牊麍ㄐu初選」,大家鬗蓿}場合梗係要含淚撐佢啦,但唔少人就會間中寸佢幾洁C好以范國威出席選舉論壇時,展示一幅圖講九巴最近優化薪酬架構並唔係加人工,就用鷘黎u盟張相。

職工盟中人、疑為該圖「原作者」的「Carlos Hung」就發帖揶揄:「偷圖偷到上選舉論壇,大大個工盟LOGO,問都唔洗(使)問聲。我整既(鵅^成本計唔計選舉經費?我唔想比(畀)你用喎。」職工盟組織幹事杜振豪,同前「學民思潮」鵀集黍o都讚好。

點解張圖唔想畀范國威用?原來話係因為范國威唔支持全民退保,同經常攻擊新來港人士。「Carlos Hung」話畀圖佢用黿囓颿Y:「佢要先支持全民退保,同堆(埋)一埋(堆)倡議承諾,簽份承諾書比(畀)工盟喎!」「Rublev Andrei」則道:「佢個黨唔同新移民(新來港人士)計較,我地(])咪唔同佢計較囉!」

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻