logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】區諾軒「突然變返英雄」 被回帶鬧爆

2018-03-13

區諾軒鼓吹「自決」,又曾公然焚燒基本法,係咪好勇武呢?不過,所謂「講就兇狠,做就毓民」,區諾軒真係咁勇,定係只剩抽水鴾p人?原名葉鍵濠黻虓~電台節目主持「健吾」呢輪頻頻回帶,鬧爆區諾軒。在選舉結束,區諾軒當選立法會議員後,佢隨即轉發帖子,回帶返2013年區諾軒借香港電視網絡發牌事件抽水麚洁C

話說2013年,反對派借香港電視網絡不獲政府發牌為由發動大遊行,身為搞手之一、時為「左翼廿一」成員黻狤桹a,被揭發在未獲同意下,私自用香港電視網絡員工的名義籌款。

當時,「香港電視網絡職工會」同日在facebook專頁上發表聲明澄清,並沒有發起任何公開籌款。「左翼廿一」即時與區諾軒劃清界線,話係有「義工」在「未知會」他們的情況下設立。區諾軒最後不得不道歉,話會將錢代工會捐畀樂施會咁話。

「呃錢的X街成為立法會議員」

La Belle Epoque老闆娘Billie Ng(吳斯翹)昨日就轉發返香港電視網絡職工會當年針對呢件事所發嬼n明,仲發帖話:「五年後,呃錢的×街成為立法會議員。我真有品等佢當選先post出來。」fb專頁「Angryangry」就截鰼i帖,質疑道:「你地(])失憶呀。」

「健吾」就鬖菑vfb轉發佢個轉發,標註道:「大家都失憶。」網民「Raymond Koo」留言揶揄:「一直覺得區議員(區諾軒)熟口熟面,多謝提醒。」「John Law」道:「原來港島人係支持借人地(])集會呃錢的人!」「球三」就揶揄:「香港人嘛,有乜所謂隉A最緊要搵食。」

「Gum Li」就仿反對派口氣狠罵道:「『我知佢乜乜乜,但都要團結重點係唔比(俾)保皇黨贏』:所以呢種×家鏟先仲可以一再洗底突然變返英雄。理論中唔係佢]失憶,而係大部分人根本就唔知!」「Chris Plant」就欲言又止咁話:「呢個只係其中一個(我)無去投票,『團結』支持區諾軒麰鴞]。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻