logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】三七「滅聲」避檢討 「事後孔明」彈起

2018-03-13

反對派一齊對鏡頭道歉就等於會檢討?少年你真係太天真苤C早麜]道歉之前,「中箭(香港眾志)」個羅三七(羅冠聰)就鐪acebook上出文,封定大家把口,話唔想見到「狗頭軍師自命不凡卻懷才不遇的所謂高見,以及智者自以為是的事後孔明」,即係輸鰴ㄜ屭狣尼A訓話囉。

親反對派鼣q識導師「葉一知」亦都出文反駁,「如果檢討全部都歸成事後孔明,咁呢個世界就唔會有也唔需要有賽後檢討。」

阿人都賴住先 支持者頂唔順

輸鷟嬼|應該檢討定唔應該畀人檢討?羅三七噚日凌晨就鐪b出文,話唔想見到「狗頭軍師」、「事後孔明」,一邊話需要檢討反省,但又同時囂張話︰「但我們不是以一味指責和高高在上的姿態指點江山,而是仔細了解和分析,找出真正的問題,再『共同』改善。」仲話選舉係大家鵅u共業」,大家義務均等咁話,仲勁過姚粉賴馮檢基。

唔止佢謘A工黨李卓人都話︰「選戰失利要檢討,要反省,但唔好全民做鰽論員,獢]鬧)人發洩。」即係講還講,唔准鬧佢]謘C

好多人都頂佢]唔順,「Benny Chong」就鬧返羅三七︰「唔俾(畀)檢討?市民唔俾(畀)發表意見?自以為是講得好岩(琚^,形容你囉!」「Joe Ho」亦話︰「問題係(騿^2016年已經存在,大家講到口臭,從來唔聽取意見。有之前到而(M)家,大家愛護佢地(]),先私底下抱怨,從來唔公開指責。仲係咁嚘A度,係咪要大家都失望離開先滿意?」

「葉一知」都出文話︰「如果檢討全部都歸成事後孔明,咁呢個世界就唔會有也唔需要有賽後檢討,做乜炵L論成敗,都應該檢討,這是應有的氣度,會帶來可能的進步。」佢仲批評羅三七呢種講法係自高自大、拒絕接受失敗同批評咁話。

葉一知林忌批輸唔起

親反對派、自居「時事評論員」鵅u林忌」揶揄佢]︰「一班左膠操盤,一堆左膠訴求--全民退保、反房屋商品化,結果在公屋選區流血不止,靠中產區的票數勉力支持,對左膠來講有咩教訓?就係叫我地(])收聲,同埋話唔關選舉策略事,係香港人的錯,怪大家唔夠努力幫(自己)。」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻