logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】郭卓堅「5年冇份」黨慶 義工要畀入場費

2018-03-23
■郭卓堅前日朝早鐪acebook出文爆民主黨大鑊,話自己作為該黨永久黨員,但「因為貧窮」,連續5年冇被邀請參加黨慶。 郭卓堅fb截圖■郭卓堅前日朝早鐪acebook出文爆民主黨大鑊,話自己作為該黨永久黨員,但「因為貧窮」,連續5年冇被邀請參加黨慶。 郭卓堅fb截圖

過去幾日政圈熱議鴿黨(民主黨),大家都係講緊佢]請鱈坐H,但原來冇請咩人仲精彩。「長洲覆核王」郭卓堅前日朝早就鐪acebook出文爆鴿黨大鑊,話自己作為該黨永久黨員,但「因為貧窮」,連續5年冇被邀請參加黨慶,「這個黨只記得參選時會叫我投民主黨後(候)選人一票。」曾任鴿黨地區發展主任鴽f永基都加入玩踢爆,話自己當年仲鷈F黨做義工,開到聲想參加黨慶,都要畀入場費,慶祝會仲連飯都冇得食w!

覆核王篇文第一句就話「民主黨憎人貧窮」,仲話社民連、公民黨、「青年新政」等黨慶都有請佢。有人就問係咪一時唔小心漏魕Q?覆核王霸氣反問︰「可以連漏5年以上嗎?」佢仲嬲到話︰「今天連政府官員都被邀請,我才爆大鑊,從此以後我是一位無黨派人士,我做甚(什)么(麼)與民主黨無關。」

網民紛批鴿黨涼薄

好多人都加入踩鴿黨鼤D薄。「Morris Leung」問︰「你有無三萬蚊畀人唱首歌呀?」「百彈齋主」批評︰「一個黨連自己巀珥,仲要係一個有知名度巀珥,竟然連邀請都無......」

「Louis Arsenal」就話︰「而(??)家睇清楚呢班偽君子都為時未晚。」「Kwun Man Kong」建議︰「脫黨有運行,睇區議員(區諾軒)就知啦!郭生不防(妨)考慮鵅C」

已退黨保平安鴽f永基就留言出文加入踢爆。佢話,自己2009年鷈F黨主席胡志偉度做義工都有咁儱P受,「還記起,胡志偉在獲授MH(榮譽勳章)的慶祝晚會,邀請我們幾個義工出席,以為可以有餐慰勞飯,但怎知開席前,胡志偉叫職員叫我們幾位義工起身,到台側的椅子坐,讓位給街坊。最後,我們幾位義工做足一晚打雜,飯都冇得落肚,最後連一聲多謝都無同我們幾位義工講一聲。」

呂永基再數到2003年,話當時佢]幾個最貼身儭q工開聲想出席黨慶,但胡志偉要佢]幾個半失業儭q工每人畀350蚊入場費,最終大家都心淡,「所以我深深感受到郭卓堅的心情,一種不被黨尊重及只被黨利用的不悅感覺。」

搞次黨慶有咁多風波,鴿黨都算犀利苤C■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻