logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【求證求真】《852郵報》唔做功課 屈阿舜「漏讀誓詞」

2018-03-23
■《852郵報》發帖話鄭泳舜「漏讀誓詞」。 《852郵報》fb截圖■《852郵報》發帖話鄭泳舜「漏讀誓詞」。 《852郵報》fb截圖

立法會前日宣誓順順利利咁完成,但反對派網媒《852郵報》噚日就有個「開心大發現」,話民建聯鄭泳舜「漏讀誓詞」喎。開頭真係嚇一跳,然後得啖笑,立法會誓言明明有3款,人]揀糱餐唔揀C餐就話人錯?唔好玩啦。

《852郵報》噚日出文,話本身係基督徒嚝G泳舜作「非宗教宣誓」,但就冇跟《宣誓及聲明條例》第五(1)條規定,以「本人,謹以至誠,據實聲明及確認」開始喎。佢]鐪acebook個post仲話︰「鄭泳舜宣誓內容都唔係『準確、完整』。」唔少網民隨即就附和話要DQ鄭泳舜。

咁事實係點呢?根據立法會鴾憟鞳A立法會誓言有3款,兩款係宗教式立法會誓言,分別以「我,___,謹此宣誓」同「本人,___,謹對全能天主/全能上帝宣誓」開頭;一款係就咁誓言,亦即係《852郵報》講鵅u本人,___,謹以至誠,據實聲明及確認」。鄭泳舜讀鴷縞艘N係第一款宗教式立法會誓言。查都唔查鼢N話人唔準確、唔完整,真係想笑死人咩?■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻