logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】自稱「政治紅娘」 轉移視線賴區選

2018-04-20
■戴耀廷在fb上狡辯。 戴耀廷fb截圖■戴耀廷在fb上狡辯。 戴耀廷fb截圖

「佔中三丑」之一、香港大學法律系副教授戴耀廷在「五獨論壇」上公然鼓吹「香港建國」,聲稱這是「學術討論」,在備受社會各界批評時就轉移視線稱,他受到批評是因為推動明年區議會選舉的所謂「風雲計劃」,做「政治紅娘」,故建制派「要把我孤立」,令「民主派的朋友」不敢與他走得太近。不少網民批評他轉移視線,更借用學者身份做「政治紅娘」,操控選舉,是為了搞亂香港。

戴耀廷近日在接受傳媒訪問時,自稱為了有更多「民主派」中人參選明年的區議會選舉,他會扮演「政治紅娘」,協助「公民聯合行動」籌辦有意參選者「培訓班」,及聯繫各反對派政黨派出來在各區參選者,和政治素人在選舉時組成「地區聯盟」,產生協同效應並刺激投票率,以取得超過一半議席,「令中共再沒那麼容易操控2022年的特首選舉」云云。

網民質疑想「造王」

唔少人都批評佢只係想做「太上皇」。「Mandy Wong」質疑道:「其實『雷動』和『初選』也是一個小圈子選舉,也不合理,只推自己友上位?做(造)皇(王)者? 對其他『民主派』或非建制(者)有不公平?表面可以增加當選(機會),但其實沒有,建制派支持者不會因為你的行動以(而)改變選擇,這此方式只會影響『民生派』選民的選擇人選?」

「Yk Yuen」也批評佢只會「害死自己人」:「 上次『雷動』死李卓人,范國威,但係『泛民』嘅成功參選人數有無多到?而『雷動』另一樣希望,想多啲人參與投票,有無效果?」

「Chi Sing Lee」則揶揄埋其他反對派:「雷死李范二人都叫有効(效)果,咁e(𠵱)十(家)立法會議席你地(哋)多定建制多?其實無乜所謂,到關鍵時刻投票你地(哋)D(啲)『飯糰』議員最叻缺席,唔係就投棄權。」

「John Chong」也道:「除左(咗)選舉佢地(哋)仲識做乜?『關鍵一席』入到去咪又成日缺席唔開會、投棄權票,『泛民』自己都無志氣,真係唔會再玩你地(哋)D(啲)投票遊戲。」

「Lily Szeto」就批評戴耀廷再頂着「學者」的身份策動實際行動,「(『風雲』)又是學術討論?一直樂於扮演『政治紅娘』者,學者身份在那(哪)兒?在於穩領學者工資, 借用學者地位, 幹着『政治紅娘』工作?」

「Lam Fong Fong」更向戴的支持者叫陣:「你點睇『佔領中環』變左(咗)『佔領金鐘』,知唔知佢籌左(咗)咁多錢,點洗(使)?佢『雷動』誤導選民你贊成?佢諗住『雷動』特首選舉黎(嚟)交換檢控,呢D(啲)破壞法治你又贊成?」

「Lee Cheung」就嘆道:「把口就話追求民主,但係就想一手操控選舉結果,如果俾你呢啲人得到權力,任何地方都一定會大亂。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻