logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

嫌「八樓」申「獨立」 學聯欲法庭鬧「鬼」?

2018-04-19

香港文匯報訊(記者 文根茂)反對派因利益紛爭而「鬼打鬼」是家常便飯。坐擁千萬資產連物業的學聯,近年與社運老鬼「自治八樓」的物業之爭,招數盡出,搞到一地花生。今年初,學聯曾對「八樓」截電、發律師信等意圖迫遷但不果。沉靜一段時間後,學聯常委張朗軒昨日凌晨於fb發帖,報告單位被霸佔的最新近況,稱「八樓」已重新開電,並先後換門鎖、裝監控、申做獨立組織,更疑似有人入住,批評其連串小動作「真係好嘔(噁)心」。

老鬼換鎖裝Cam

張朗軒在fb報告「自治八樓霸佔單位最新近況」,指「我地(])年頭cut完電,佢地(])自己申請開番(返)電了,近排仲換埋鎖驚學聯請果(鶠^位清潔姐姐會比(畀)鎖匙學聯。年頭仲裝埋cam係(騿^門口驚死我地(])硬闖,申請埋社團做個獨立組織。」

他緊接滿口粗言穢語,抱怨有人保護「八樓」和「樂意納入(學聯)架構」,反駁有人評價學聯收樓是「霸權」,怒斥「自己做埋咁多小動作,真係好嘔(噁)心呀」。

昨日下午,張朗軒又在該帖下留言爆出「八樓好似有人住」,諷刺老鬼「唔洗(使)錢,又有屋住,仲有學生請埋鐘點比(畀)你, 多好。」

網民「Charles Low」留言鼓吹學聯「可以告到八樓破產」,張則回覆稱「法律程序中」,「爭樓」引發的更大矛盾料一觸即發。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻