logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】北上遞信「真勇武」被「扣查」瘀到痺

2018-04-19
■梁金成大聲唱被扣查,點知雷聲大,冇雨點。 fb圖片■梁金成大聲唱被扣查,點知雷聲大,冇雨點。 fb圖片

內地執法部門經常被香港反對派抹黑,但實情絕對唔係咁囉!「港獨」分子,「北區水貨客關注組」發言人梁金成,近日就巧威威咁上載鼳鬗什磞@產黨深圳市委員會門外個市領導信箱影麍菕A話自己「入下信箱反映水貨走私既(鵅^問題」,又稱自己因此而「俾礸L謂人扣鬫身荋X鐘先放番(返)走」喎。

標題黨釣魚 點知冇畇

有人問梁金成被扣查期間發生鱈夾ヾA有冇俾人要求刪除欓萓P影片,以為會有故仔聽啦,點知佢只係話「佢]淨係想了解我同我朋友投信為乜,所以並無要求delet(delete)相同片」。

「港獨」分子返內地「勇武遞信」,而內地有關部門只係問懮咩事就由得佢自出自入,咁證明鱈均H證明內地絕對唔係好似反對派咁講係「打橫行」鵅A而「港獨」分子亦唔係佢]自己口中講咁「勇武」囉,OK?■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻