logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】反對派「關鍵缺席」 懶理蟲泰動議

2018-06-12
■反對派5名議員缺席蟲泰議案投票。■反對派5名議員缺席蟲泰議案投票。

成日自稱「關鍵一席」鴾牊麍ㄔ萿k會議員,投票時再一次「關鍵缺席」?雖然已經唔係咩新聞,但呢種政棍嘴臉都係要揭示畀大家睇鵅C經常監察議員投票情況髽acebook專頁「無神論者的巴別塔」前晚又點名批評民主黨涂謹申、尹兆堅,「街工」白頭佬(梁耀忠)、公民黨郭榮鏗同衛生服務界個李國麟缺席投票,令「熱血公民」個蟲泰(鄭松泰)鬘萿k會內務委員會提出要調查沙中線事件一事被輕易否決。「巴別塔」質問︰「乜你地唔係好×關注要用P&P(特權法)查沙中線工程架(謘^咩?哦原來去到(投)票就可以唔投、齋吹就得?」

fb專頁揭鴿訟等缺席投票

成日都捉到班人唔出席開會投票,咩議題都可以話唔出現就唔出現,「巴別塔」噚日都大字標題寫「循例一貼」,去反映呢班反對派議員例牌失蹤黿〞p。

亦由於呢爣〞p唔係第一次出現,「巴別塔」都預鷞篞|有人話「就算5個全部出席,表決仍然會以26:26+兩票棄權而不獲通過」、「內會過唔倒一樣可以響大會提架(謘^」、「內會過倒(到)咪一樣可以響大會被否決」、「建制派見你多幾個人咪派多幾個人黎(薄^投反對票囉,你唔係咁天真以為可以贏下話」。

不過,「巴別塔」就反問︰「乜你地(])唔係好×關注要用P&P查沙中線工程架(謘^咩?哦原來去到(投)票就可以唔投、齋吹就得?」佢仲話,反正選呢班人入去,佢]投票都係輸硬,「然後你地(])就用呢個藉口黎(薄^解釋點解成日可以偷懶唔投票,係咁儭隉A選你班友入去做乜?乾逗(??)人工?投你『飯(泛)民』同投建制,又有咩分別?」

網民寸「自由度真高」

網民有鱞豪麭瞻魽A有屭拑M憤怒。「Ben Li」反問︰「又缺席呀?」「Mui Ying Ling Allard」已經用大學生標準去衡量話︰「議員人工真好搵,唔使日日番(返)工,重(仲)可以走堂,自由度真高!」「Raymond Chan」亦驚嘆︰「每個月九萬六蚊,仲有什麼什麼津貼,當然未計約滿酬金,但連最基本出席都做唔到?每一個星期都比(俾)人捉到呢?」

其他「獨」派都乘機打擊政敵。「香港民族陣線」就話佢]連盡力而為都唔肯,「咁就真係睇唔出仲有邊忽關鍵,不過講開又講,講『必死的覺悟』鶩茬ㄔ憐滿A所謂關鍵,理所當然地都只係過下口癮。」

「無待堂堂主」盧斯達亦話︰「個個都唔投票,咁維持『泛民』大台呢樣野有咩用?當時個個都話『關鍵一席』、要『保持否決權』的人,會否切腹?」「Charlie Lok」就睇得通透︰「點會?仲要兩年後(立法會換屆選舉)翻炒講多次。」咁又係,班反對派支持者反正點都會含淚投票謚捸Ashow都唔做好奇咩? ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻