logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】訟黨淑莊變「縮莊」 塌樹深潛拒「上水」

2018-06-12
■蔣麗芸發帖尋找陳淑莊。 蔣麗芸fb圖片■蔣麗芸發帖尋找陳淑莊。 蔣麗芸fb圖片

公民黨立法會議員四眼陳(陳淑莊)之前死都唔畀人斬香港大學鄧志昂樓門前翵漺妦虒首_,企鰡籪穭W大大聲聲扮要保護樹木,到上周三港大有其他危樹倒塌,佢就深潛到無影。民建聯立法會議員Ann姐(蔣麗芸)見到四眼陳唔出聲想當冇事,前日就鐪acebook帖文「尋人」,驚四眼陳「潛水太深,恐生意外」喎。唔少網民都留言恥笑四眼陳抽水抽出禍。

網民寸反對派齋抽水

Ann姐個帖文附鰼i尋人麍菕A中間印住四眼陳個樣,內文就話「自上月陳現身港大石牆瀕塌大樹現場後,本月6日港大有危樹倒塌,同月8日再有大樹倒塌,陳氏卻一直未有現身,余甚掛念。連日大雨,余憂其潛水太深,恐生意外,任何人士如發現其行蹤,請即告知,萬分感謝。」寸爆四眼陳抽水不成就潛水。

唔少網民都加入鬧爆四眼陳班政棍只識抽水,唔顧市民利益。「Ming Yam Sit」話:「有禷屨秅妨e寸我!話蠷薽Y冇問題!如果要斬,全世界好多樹要斬,但我問佢係咪呢方面專家,(佢)即時粒(笠)水,好似失蹤個(鶠^幾(個)議員一樣!」「Franky Wan」批評:「見怪不怪,反對派一貫作風,有抽水出鏡機會,一定最前線,出事就潛水。」「Chun Kau Chiu」揶揄︰「改名陳『縮』莊啦!」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻