logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】「獨」人罵熱狗派 被起底自己都派過

2018-06-12
■殘獸胃與劉鬖J網上對罵。 fb截圖■殘獸胃與劉鬖J網上對罵。 fb截圖

下星期一端午節點準備好?「熱狗」同「獨派」就決定薊薱齝|戰先。話說反對派成日鬧建制派「蛇齋餅」,但臨近區議會選舉就一個個回力鏢車返埋自己到。「獨」派鵅u沙田社區網絡」主席劉鬖J日前鐪acebook貼文,話「民建聯又係派,『泛民』又係派,『熱狗』又係派,有鬼分別咩。」一句激嬲成堆「熱狗」,連「皇后」殘獸胃(陳秀慧)都出文反擊劉鬖J,班「熱狗」仲搵返劉鬖J自己又派又寫揮春畀街坊麍菪X螳0w。其實有咩好爭魽A認自己之前鬧錯人咪算囉。

劉鬖J前日下晝鐪b貼髐W面個寸嘴帖文,再加埋「根本只係AIA同宏利既(鵅^分別」、「根本只係美聯同中原既(鵅^分別」、「根本只係網上行同香港寬頻既(鵅^分別」,引蟑齯痋u獨」派中人加入恥笑。「Leslie Leung」就找不同咁話︰「『熱狗』派的是皇天擊殺粽()。」「Jayden Keung」揶揄「熱狗」嬼Y骨話︰「『熱狗』十點半至通知話有得派,十二點就截止。」

「神駒」鬧狗套街坊料

成日追擊「熱狗」鵅u無敵神駒」仇思達仲貼埋「熱狗」派儮洏X薄A話佢]根本只係想呃街坊麰茪H資料︰「乜『熱狗』唔係好鄙視『蛇齋餅』架(謘^咩?做乜自己派埋一份呀?各位街坊,千祈唔好貪心落疊呀,呢班×街鬻A個人資料,唔知會做釂A。鶧竹巀穈乘鰝,唔好制呀,食鰳u係背脊骨落!」「Vega Tam」亦留言做證︰「之前我都有幫手派過,佢地(])要用資料登記拎卷(券)再派。」

畀人鷅穭W恥笑,「熱狗」一大班人即刻出文反駁,殘獸胃就即刻認同派冇問題話︰「民建聯又呼吸,『泛民』又呼吸,『熱狗』又呼吸,係『偽獨』唔使呼吸都生存既(鵅^。說好的社區工作呢?『熱狗』從來都冇話人唔派得洁A係你地(])講架(謘^,咁你記得落區乜都唔準(准)派畀街坊 。」

「熱狗」挖對方派照還擊

其他「熱狗」就積極搜集證據,有人貼鷐B鬖J之前派同送揮春麍菪X薄A「陳泰森」批評︰「有口話人冇口話自己, 這就是『獨』派一貫特色。」

有齯H就進一步攻擊佢個人感情生活,揶揄佢個女朋友黃于喬派裸照。「手作達人」吳斯翹就留言話︰「咁佢勁,人派,佢條女派祼照。」「熱狗」前頭目狗達(黃洋達)加把口話︰「呢個就係你地(])成日講起嚗B生?佢做咩架(謘^?拉頭馬架(謘^?」「Siulok Chan」扮晒回應︰「拉頭馬係出名嚗B生,哩(呢)個係唔出名鵅A只係馬扶(伕),拖隻肥馬,影下咸(鹹)相咁囉!」

劉鬖J又冇退縮喎,噚日再鐪b回應︰「民建聯呼吸、飲水,你唔會鬧佢,所以你大可以一樣呼吸飲水。但民建聯派蛇齋餅,你鬧足咁多年,然後跟住一齊派,就係自相矛盾。」再加句「『熱狗』變相承認蛇齋餅有如呼吸般平常」。

「Chan Kim Man」繼續挑劉鬖J機︰「自己做就得,人地(])做就要×?」劉鬖J再回應︰「就係我都經歷過,先知道根本同建制派做既(鵅^無分別。」與其係都要大家攬炒,不如承認其實之前鬧人「蛇齋餅」係鬧錯鱁捸C ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻