logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】小麗老千「夾硬薄v 「泛民」圖滅民協黨

2018-06-13

有意參加立法會九龍西補選的「瀆誓四丑」之一小麗老千(劉小麗),此前U掂一批反對派大佬,同意佢欽點前議員李卓人做佢Plan B,根據地鬘縣E西鴷薇騚N一直覺得唔多妥,認為應該要初選。民協副主席何啟明近日向傳媒表明反對,話應該透過初選凝聚反對派支持者鵀@識。

不過,人]已經同班大佬講掂數,當然唔理你啦!有網民就慨嘆,小麗老千夾埋反對派大佬咁樣霸王硬上弓,仲有咩面掛住「民主」兩個字。有人更質疑,其他反對派大佬係想乘機吞鬙薇韟a盤,為擴張勢力而要滅佢黨。

「香港眾志」周庭此前報名參加立法會港島區補選,其後被DQ,未有再經初選就直接欽點退出民主黨黻狤桹a做替身,結果贏驉C

其後,「四丑」之一姚松炎參加初選勝出,但因為佢同佢支持者猛咁攻擊本來按機制可做佢Plan B龠壁阭繴d散支持者,兼夾宣傳離地而落敗,但佢就賴話係初選浪費時間搞到佢唔夠時間搞宣傳喎。

小麗老千就用呢兩單洁A話唔應該初選「浪費時間」,話應該用「周庭模式」,仲直接欽點同其他反對派大佬鵀n朋友李卓人做Plan B。

喂阿姐,港島當時冇搞初選所以冇Plan B,而姚松炎亦唔係因為唔夠時間宣傳而輸,就算真係,現在補選十劃未有一撇喎,點會唔夠時間?

走後門成功 反對派大佬認同

不過,小麗老千走後門成功,反對派大佬都認同佢鶖M喎!民協就再次慘成棄卒,第二度連Plan B都冇得做。馮檢基出過聲,民協主席施德來更話淨係做民調都殺,一樣俾班大佬否決。

民協何啟明被批婆婆媽媽

此前同馮檢基爭過鬘萿k會出選鵀饃狻,可能以為班大佬當時撐「年輕人出選」,今次都會支持佢,所以就鰡筐網媒訪問時講明自己有意參加初選,仲話小麗老千推薦李卓人雖係「善意的舉動」,但「做法不理想」,是放棄了「有爭議但相對進步」的初選:「走回頭路欽點,好可惜囉。......如果無初選,點說服支持者呢?」

佢又認為初選應該有「實體投票」,又批評有人不願賭服輸:「大家一見到Plan B 係基哥,就即刻反^;所有講過呢艭☆鴾H都係唔願賭服輸的人。」

不過,少年你太年輕了,一涉及實際利益,反對派梗係圍內人行先。「Laurence Woodville」就批評何啟明:「大敵當前,還糾纏於形式......上次姚之落敗,就是人家在你們婆婆媽媽,互相攻擊一團糟時,已起步宣傳啦!」

「Eric Ho」更直指:「西九選民已多年唾棄民協啦!」

不過,「Hung Lee」就講句公道話:「如果由劉小麗決定Plan B人選,這算是民主嗎?」「Eric Chang」也道:「難怪香港民運有退冇進。連搞民主嚜滼S都唔尊重民選機制,咁點會搵人信你會推動到民主呀!」

「Kai Lung Ho」更踢爆反對派大佬鵀p意算盤:「劉小麗唔駛(使)採(睬)你民協,大概係因為今次馬實鰳Z舊泛民大佬,到選舉時民主黨公民黨職工盟必定會牙血出齊助選。小麗聽舊泛民話,歸佢地(])邊,同時舊泛民可以鯨吞民協議員同莊(樁)腳。」■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻