logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】反對派5票缺席 查沙中線「得把口」

2018-07-06

反對派堅持要立法會引用特權法調查沙中線土瓜灣站事件,再次講到好似生死存亡之秋,但其實大家都知道,佢只係想搵個政治表演舞台而已。大概因為咁,立法會日前辯論引用特權法巀陵蛂A公民黨鼣╳a麒、陳淑莊、郭榮鏗,同埋李國麟、葉建源都冇投票,就證明立法會查唔查,鬗牊麍議員眼中其實都唔係咁重要隉I

中文大學「獨」講師劉正又鰡M頁「盡察」班反對派議員,結果口就講到立會調查有幾咁必要,但郭家麒、陳淑莊、郭榮鏗,同埋李國麟、葉建源就身體好誠實地冇出席投票。

佢仲點名揶揄網媒《立場新聞》鶶纗D呢單炷氶u上下其手」,「當日沙中線特權法表決,見倒(到)得郭榮鏗一個無投票,就將所有缺席投票巀陪標起黎(薄^;但去到土瓜灣站特權法表決呢,因為見倒(到)陳淑莊郭家麒李國麟葉建源成四個缺席投票咁多,就即刻唔敢Highlight出黎(薄^比(畀)人發現。」

《立場》鬼祟唔標示

劉正寸爆話,呢個就係「黃屍大台」主導鵅u後真相時代」:「其實垃圾嚚s輯都係杞人憂天,即使係因為『飯民』議員缺席甚至倒戈而通過麍F府議案,黃屍都一樣係扮睇唔倒(到),或者死撐『投飯民點都比投建制好』架(謘^啦,更何況係呢曮堥謅j比數勝出巀陵蛂H」

「Kinson Yuen」就留言回帶返公民黨黨魁鵅u豪言壯語」,曲道:「特登唔出席黎(薄^消費建制派鴾H力,呢鑊『泛民』重唔摑到建制派口腫面腫?」「Choi Yuk Hei」就曲直難分地說:「有時覺得班黃屍唔鰝聽捰鴠[贊成已經算係咁。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻