logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】張超雄話唔玩永續 寸白頭忠長毛戀棧

2018-07-10
■長毛「益友」「JoJo Wu」在fb寸爆長毛想「永續參選」。 「JoJo Wu」fb截圖■長毛「益友」「JoJo Wu」在fb寸爆長毛想「永續參選」。 「JoJo Wu」fb截圖

「唔可以因為份糧永續參選。」61歲鴾u黨「難民之父」張超雄講明下屆立法會唔會再參選,本來應該都只係佢個人翵ヾA但係佢呢句似乎就寸親年紀仲大過佢、但鬖瘞吨W反映出想「永續參選」齔韝u白頭忠(梁耀忠)同社民連長毛(梁國雄)。網上班花生友寸爆「雙梁」死霸爛霸就梗謚捸A但就連「自己友」學者都擰晒頭,不滿反對派有人胸襟狹隘、目光短淺兼戀棧席位,呢堆花生都咪話唔精彩! ■香港文匯報記者 何西

前排政圈一直傳緊張超雄唔會鰜嶆~立法會換屆選舉排頭位,而會鷊s界東幫工黨主席、史上最「短命」區議員郭永健抬轎,換言之就係告別議會。

佢噚日證實唔會再參選,最多只係幫郭永健抬轎,因為「無人係不能夠取代」、「覺得自己唔應該鬗@個位太耐」喎。

稱做議員不應為份糧

佢仲話自己雖然今年痗R鷐荂A唔做議員就要再搵過份工供樓,跟手更加爆出呢句金句:「做議員唔可以因為個入息而做,呢個唔係一份工,如果我因為經濟需要而做呢個崗位,我就立即應該唔好做苤I」

咦?點解咁面善鴭O句?點解橫睇掂睇,都似係寸緊將後生仔逐個踢出街工、兼且唔認會幫佢口中鵅u接班人」黃潤達抬轎鴷梏Y忠,同埋死爛都要返個議席、驚死無50蚊開唔到飯麊齯鵅H

聽到張超雄暗寸長毛,經常都鐪acebook對住長毛隔空喊話鵅u益友」「JoJo Wu」當然爽皮啦:「毛哥,你為參選而生存,仲成日叫人參選參選。點睇你老友張超雄落×你面,寸你為份糧而永續參選?」

另一個「益友」「陳興旺」就薨菑@石二鳥:「臐I長毛賊,呢鋪我撐你,唔通你走去做看更咩。梁耀忠都永續參選啦!佢得,你都得!」

親反對派鼤z大助理教授鍾劍華亦都鷅臙C寫鷜g文,除髐j篇幅幫佢前同事張超雄講好說話之外,居然仲寫鰿q咁洁G「不過,在適當時候退下來,不再戀棧議員席位,確實是『泛民主派』內一個長期未能解決的問題。也確實有一些『泛民主派』的代表,表現出來胸襟之狹翳(隘)、目光之短淺及對席位的戀棧,令人失望之餘也搖頭嘆息,更是壞了『泛民』大局。」

前街工「勞工組」成員王曉君分享鷙曌C華篇文,邊個唔知你想借禶N寸你前老細白頭忠魽H「Carrie Ching」就估計白頭忠聽到有人叫佢讓位,一定會爆出呢句:「我唔制呀!」

網民拒盡信話聽住先

不過,反對派講炡ㄚY聽住先。「Danny Tse」叫張超雄真係走人先好講,「一陣唔夠錢用,或『假難民』交唔到數,又搵藉口連任。極不可信。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻