logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】廢陶員工失意時 仲俾長毛搶飯碗

2018-07-10
■王岸然鐪b公審長毛搶人飯碗一事。 「On8 Channel - 王岸然頻道」fb截圖■王岸然鐪b公審長毛搶人飯碗一事。 「On8 Channel - 王岸然頻道」fb截圖

無良炒人並唔係街工獨有權利,繼白頭忠(梁耀忠)被街工中人指證佢為驉u永續參選」而解僱「勞工組」3個幹事,以保留資源後,近日亦有「花生台」前員工「Kwan Buch Pearce」自爆,自從社民連長毛(梁國雄)被DQ後,自己就即刻俾廢陶(成立「花生台」的陶君行)炒,「拎我份糧去養毛哥」,連自己皒g歷完屋企火燭同婚變都冇情講。益友「陳興旺」亦留言話︰「唔怪之梁耀忠無理抄(炒)人,毛仔又唔出聲,原來大家都係一擔擔!」

一眾反對派自從被DQ後,籌款籌到同乞錢都冇分別,但似乎連市民黈蓬痝ㄜ灠魖洁A其中長毛就唯有靠廢陶炒人去養啦。「花生台」前員工、被人稱為「阿水」鵅uKwan Buch Pearce」近日就鐪acebook上大踢爆長毛搶人飯碗,「(長毛)一DQ無耐,廢陶就開我波,炒我,拎我份糧去養毛哥。」長毛之前就公開批評「Kwan Buch Pearce」收錢唔做洁A佢就反駁長毛「搵個唔係理由鼤z由炒」,又問「唔做珅個台日日有節目準時出街?」

8月火燭 9月婚變 10月被炒

「Kwan Buch Pearce」仲講埋自己當時幾咁淒涼︰「我8月屋企火燭,9月我同我老婆婚姻出問題,10月開刀炒我。係人係鬼都唔係響個員工困難時候炒人啦。」

長期狙擊長毛黈禸け論員王岸然(黃覺岸)當然把握機會,鐪b公審長毛搶人飯碗一事,要求長毛同「花生台」交代。王岸然之後又再出post(文)揶揄長毛「有何面目面對被你炒的舊朋友」、「全部大有成就,叻過你靠乞啦」。

兩前助理「甩毛」反上位

有知情者「蕭強 」亦留言話,自己識兩個長毛前助理,最後都不歡而散,但後來都魒銗L反對派組織上位。王岸然又一唱一和:「證明毛賊其人無眼光小氣(器)容不下人才,人才同他合作被炒後反而事業大有成就,兩個被他炒的員工皆成現任尊貴區議員。當然仲有個不得了的叻仔,性(姓)容(《輔仁媒體》總編容樂其)架(謘^。」 ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻