logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:長毛「劉」戀籌旗 消費死人自肥

2018-07-15
■社民連前日搞個劉曉波「紀念活動」,繼續幫自己籌錢。紅圈為黃浩銘。■社民連前日搞個劉曉波「紀念活動」,繼續幫自己籌錢。紅圈為黃浩銘。

社民連大佬長毛梁國雄,連月鷁饈葆K髐j大張劉曉波遺孀劉霞麍菕A相下面就擺個籌款箱,咁係人都以為佢係幫劉霞籌款,結果劉霞去鷐w國,有人問蠵幾時送去畀劉霞時,長毛竟然話自己從未講過係幫劉霞籌款喎,當然俾人鬧到爆啦!不過,佢近日就繼續以呢種誤導手法籌錢,完美演繹咩叫人無恥就無敵。

長毛之前借劉霞名義謐w錢,結果筆錢原來係用鰝壎螺s,即係佢自己身上,結果惹來市民唾罵,但佢面皮厚過咩,當然唔理仲要繼續籌啦,仲大大聲講從來冇講過係幫劉霞籌款。

社民連副主席五短人(黃浩銘),同佢大佬當然一擔擔,俾人追問同一問題時索性答都唔答,貼張相襄黹l問鴾H係「五毛」,盡其「民主」素養。

林非就鐪b發鱆壎螺s針對網友追問鵅u官方回應」,同埋五短人張「五毛圖」,然後用周星馳電影《回魂夜》的金句揶揄社民連:「七孔流血還七孔流血,死還死。聲援劉霞還聲援劉霞,錢還錢,兩回事薊滿C」

「神駒」批賊性難改

近日,可能見劉霞已經冇號召力,就換個名堂,將橫額改為紀念劉曉波逝世一周年,仲鰜e日搞「紀念活動」,當然重點繼續係幫自己籌錢啦!「無敵神駒」仇思達就發帖批評:「社民連真是賊性難改,被市民唾罵呃錢,還膽敢繼續消費劉曉波。既然長毛賊梁國雄宣稱,『從來無話幫劉霞籌款』,咁呢灡蓬睍c係為誰而籌?難道是為劉曉波嗎?真無恥!」

唔少網民留言鬧爆。「Leo Leung」道:「佢都算賤,個人都死鰴ㄔ禰恀個名謐w錢。」「Spencer Tse」揶揄:「都無恥開,唔差在無恥到底。」「Takki Ma」就幫長毛諗埋口號:「支持劉曉波,籌款養毛哥,咁就減少歧義,唔會有市民以為d(齱^錢係轉交出去啦。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻