logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

多倫多登台 胡定欣嘆阿倫推介生蠔餐廳

2018-07-31
■胡定欣同馬浚偉在加拿大多倫多開演唱會。■胡定欣同馬浚偉在加拿大多倫多開演唱會。

香港文匯報訊 馬浚偉同胡定欣日前去加拿大多倫多開演唱會實行搵真銀,今次係胡定欣第一次到多倫多開演唱會。主辦方非常落重本,仲同TVB買版權做1:1劇照人型紙牌給觀眾影相。

胡定欣笑言多倫多的觀眾表示雖然電視劇集已經大結局,但係當見到自己劇照人形紙牌,觀眾就話感覺套電視劇仲未播完好有代入感,好似又再繼續一齊追劇一樣。胡定欣說:「尤其見到個劇照,就令大家諗返劇集裡面登基做皇帝皇后的情景,他們好似一齊參與儀式觀禮一樣,搞到我好感動,真係估唔到呢套劇,會有咁大威力同影響力。」

演出鶧}令到胡定欣好感動是因為觀眾非常之熱情,觀眾衝晒上台前面影相,然後落台握手時,觀眾亦都爭相來握手。

今次除了工作之外,定欣亦都乘機偷空畀自己休息一下,主辦單位仲特登帶各人去旅遊景點睇尼加拉瓜瀑布,同埋去譚詠麟推介的生蠔餐廳食洁C

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻